Geen deelname in 2013

Discussie in 'HLG/DLG/F3K' gestart door ariekraakjr, 4 mrt 2013.

  1. ariekraakjr

    ariekraakjr

    Lid geworden:
    17 aug 2005
    Berichten:
    570
    Locatie:
    Leeuwarden
    Heren en Dames,
    In het eerste deel van 2013 voor mij geen DLG wedstrijden maar waarom?

    Op 5 en 6 juni van dit jaar doe ik samen met vijftien collega’s van gemeente Súdwest-Fryslân mee aan de Alpe d’HuZes. Tijdens dit evenement zal ik samen met mijn collega’s de Alpe d’Huez één tot zes keer beklimmen met als doel zoveel mogelijk geld in te zamelen voor KWF Kankerbestrijding. Zelf zal ik de berg vier keer gaan beklimmen.

    Waarom
    De afgelopen jaren ben ik regelmatig in aanraking geweest met mensen die vechten voor hun leven. Helaas heb ik de meerderheid deze strijd zien verliezen.
    Één op de drie mensen krijgt in zijn of haar leven kanker. Iedereen kent wel iemand die aan het vechten is tegen kanker. Ik wil niet machteloos meer toekijken, maar iets doen nu het kan.

    Acties
    In de afgelopen maanden zijn er al een aantal mooie acties ontstaan voor het goede doel. Er worden door de gehele gemeente spinningmarathons georganiseerd. In Franeker zal een benefiet handbaltoernooi plaatsvinden. En in Bolsward zal een heuse indoor Alpe d’HuZes gehouden worden voor het goede doel.

    Ook meedoen?
    Iedereen kan meedoen! Of het nu is door iets te organiseren met als doel geld ophalen voor Alpe d’HuZes of door een donatie te doen. Alle steun is welkom! Elke euro telt! Al het geld dat we ophalen gaat voor 100% naar onderzoek- en implementatieprojecten tegen de ziekte kanker.

    Meer informatie
    TeeamSWF - Arie Kraak
    Alpe d'HuZes - Home

    Arie Kraak
     

Deel Deze Pagina