Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het geheel trekt gemiddeld zo'n 20 ampere
Ik zou eerst even meten wat de boel aan amperes gebruikt hoor......
Misschien heb je dan slechte kwaliteit waarbij de aangegeven waardes niet kloppen. Het kan ook een heel oud pack zijn ondertussen?
Bovenstaande reactie is gewoon nutteloos.. hoe gaat dat ooit passen..
En jou accus werden loei heet tijdens het varen? Niet heel vreemd als een bak met water al te veel werk/moeilijk voor je is.de datalogger lijkt me dan nog de beste optie want wanneer je de boot vrij laat draaien op het drogen kun je nooit het amperage tijdens het varen meten....
Tja, die strategie van 'ik doe maar wat' heeft je tot nu toe twee kapotte accus opgeleverd.Wellicht is het gewoon verstandiger 2 stuks 5000 mah 30c aan te schaffen, weet ik zeker dat het vermogen van de lipo geen probleem kan zijn...
met 33% meer voltage gaat er 76% meer stroom lopen, als je motor er voor die tijd niet aan gaat. Zodra je motor kapot is (de magneten gaan bij ongeveer 80 graden kapot) loopt die stroom nog veel verder op. Dus ik denk niet dat jij veel moet gaan experimenteren zonder eerst wat kennis op te doen. Maar het is jouw geld, dus dat hoeft niet.kan ik ook nog een 14,8 volt nemenkost dan in totaal zo'n 90 dollar...
En jou accus werden loei heet tijdens het varen? Niet heel vreemd als een bak met water al te veel werk/moeilijk voor je is.
Tja, die strategie van 'ik doe maar wat' heeft je tot nu toe twee kapotte accus opgeleverd.
met 33% meer voltage gaat er 76% meer stroom lopen, als je motor er voor die tijd niet aan gaat. Zodra je motor kapot is (de magneten gaan bij ongeveer 80 graden kapot) loopt die stroom nog veel verder op. Dus ik denk niet dat jij veel moet gaan experimenteren zonder eerst wat kennis op te doen. Maar het is jouw geld, dus dat hoeft niet.