Geen stuur uitslag (ben nieuw in de nitro wereld)

• Topicstarter Topicstarter Eriktijs
  • Startdatum Startdatum
E

Eriktijs

Guest
Goeden avond,
Ik heb sinds 3 dagen een nitro buggy (nieuwe hobby).
Het volgende probleem zal ik zo goed mogelijk uit leggen;
Wanneer ik aan het stuurwiel (op de zender perfex kt 3 hs. Kyosho) draai dan gaan de wielen ongeveer een max 1 cm naar links/rechts gas geven geen probleem.
Ik heb de stekkers op de auto om gedraaid dus als ik gas geeft gaan de naar de max uitslag dus servo werkt goed en als ik aan het wiel op de zender draait is het gas ook goed. Dus wat zou het kunnen zijn waarom de zender de wielen niet maximaal uitslag kunnen geven, ps alle batterijen zijn vervangen.

Ik hoop dat iemand me hiermee verder kan helpen.
Groet Erik

Volgens mij zit Onder je stuurwiel zit een draaicirkel als het goed is op die zender. Als je die verder open draaid dan moet je stuuruitslag ook groter zijn ! Hoop dat dat de oplossing is voor je !

hvonk,
helaas zit er onder het wiel van de handzender geen draaicirkel of je bedoel jij aan de binnen kant van de handzender

Als je de zender in de linker hand vast houdt zit er ten hoogte van je duim een klein wieltje in de handgreep, die bepaalt de stuuruitslag maar het heeft nut om ook de manual door te nemen want Kyosho legt altijd goed uit hoe de zender werkt.

Roelof, ik heb het wieltje gevonden en het is opgelost, helaas heb ik geen manual anders was het een stuk simpeler geweest.
maar hvonk en Roelof bedankt voor de adviezen en hulp die is geboden.
hier kan een slotje op

Back