Geen zin meer in grasmaaien? T-Rex 600 mod...

Ik vlieg hier in een veld waar het gras niet altijd even kort is en om het "grasmaaien" te voorkomen heb ik het volgende gedaan:

Door een plastic blokje van ca. 17mm hoog, 13mm dik en 60mm lang tussen het landingsgestel en het frame te plaatsen heb ik de tailrotor 50mm kunnen verhogen. Ik heb langere schroeven gebruikt om met de standaard slotbouten de zaak vast te zetten.

Persoonlijk vind ik het er ook wel leuk uit zien:

0b7b566b4f533b279fea8354d6d248b2.jpg

71df24254e23226c79592e779262626c.jpg

d92f3ac0b9e3b72565c02af1eaa3eadb.jpg

Hee, stuitert die trampoline lekker als je een beetje hard neerkomt? :-)
Bart

Vraag van een absolute heli-leek, maar gaat je heli zo niet gelijk vooruit schuiven bij het optoeren?

pas als je positieve pitch gaat geven, flitsende start dus :wink:
had het ook al op helifreak gezien, slimme mod!

Ik deed dat ook bij mijn lage trainers, je hebt er geen last van bij het loskomen, de heli staat in feite iets hoger.
Spaart veel rotzooi in je heckrotor !

mmh, slim ;) Is misschien ook een optie bij mijn logo 10, die staat achter ook erg laag. Ik ga er eens naar kijken!

Je kunt ook gewoon 2 plastic busjes nemen, de boutjes van de skidbeugel erdoor en ze blijven prima zitten.

was mij ook opgevallen dat de vin erg kort is.
goed idee.

heb net gekeken, een varbon vin van quickuk raptor 50 is zelfs nog korter :(

Mooie foto’s ziet er goed uit.
Maar zie ik dat goed op de foto dat jij met een spektrum dx7 vliegt, klopt dit en zoja hoe bevalt de zender? Ik denk er over na om ook zo’n zender tekopen

wolfNL zei:
Mooie foto’s ziet er goed uit.
Maar zie ik dat goed op de foto dat jij met een spektrum dx7 vliegt, klopt dit en zoja hoe bevalt de zender? Ik denk er over na om ook zo’n zender tekopen

Bevalt prima, ik heb alleen ervaring met een Futaba FF7 die ik hiervoor had: Nooit meer glitches, geen antennedraden en last but not least ultradirecte besturing zonder enige vertraging. Ik ben er echt beter door gaan vliegen!

Back