geluidsmodule

wil graag diesel geluid in mijn bood weet niet wat ik moet kopen ik heb op forum wel het een en ander gelezen werd op sommige momenten te technies voor mij wie kan mij advieren wat ik moet wil kopen groetjes jan

geluids modul.

Hallo Jan.

Je kan ook eens op onderstaande link kijken.
soundmodule-usm-rc

Een heel interesant stukje.
Ik ben zelf ook nog zoekende, en weet het ook nog niet wat het worden moet.
Ik zag dat Conrad ook een mudul heeft van rond de € 82.00.

Misschien dat een van onze mede lezers ergens een goede ervaring mee heeft. We horen het graag.

Groet Paul UK-104

Laatst bewerkt door een moderator:
Dag Jan,

Wij wensen je de allerbeste wensen voor 2012.

Je hebt ons, Johan, Wannes en Steve op 2 oktober 2011 een onvergetelijke dag bezorgd in de haven van Rotterdam, Maassluis en Schiedam. Ik of wij zal/zullen je persoonlijk een Dieselsoundmodule bezorgen om U tegen te zeggen.
Wij hopen om elkaar terug te zien in het voorjaar op de bloembollentocht?

Johan, Steve, Wannes en de familie.

Hello Jan,

De Alan Bond soundmodules zijn gearriveerd. Ik zal ze dit weekend uittesten en de resultaten op het net plaatsen. Volgende week komen de diesel soundgenerators van een andere leverancier binnen en ook deze zal ik uittesten en de testresultaten publiceren.
Eerst een goeie box maken. Hopelijk heb je nog plaats in de sleper ;).

Have a nice weekend

hoi ravian leuk om weer wat te horen ik ben klaar met mijn sleeper en wil heel graag diesel geluid nu ben ik de biscmark aan het bouwen ik heb 140 delen kunnen overnemen ben al op deel 61 gisteren heb ik hem twee keer in de epoxie gezet nu ga ik de motoren en assen kopen ik heb u een paar keer een email gestuutd zijn die aan gekomen en wat het voorjaar betreft nodig ik u weer uit gaan we naar de bollen doe iedereen de groetjes en gouw tot ziens jan

Back