Geluidsmodule

Hoi,
Ik heb hier een geluidsmodule liggen die ik bij een vario romp kreeg,maar deze was niet aangesloten.
Ik hoop dat er iemand is die weet wat voor module het is en hoe ik deze aansluiten moet?
:confused:

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat je er niks meer mee kan. Zo te zien is hij ooit eens aangesloten geweest, maar is inmiddels overleden.

Even voor de duidelijkheid module is niet afgefikt O.I.D.
Erzit nog foam op van de montage in de heli.

Zou een Velleman kit kunnen zijn ?!?

Ggl ff op Velleman, vroeger hadden ze bij Radio Centrum op de Vinkenburgstraat ook nog andere kitjes maar ik weet niet meer hoe die heetten......

Display Electronica verkocht ook veel (Velleman) kitjes, misschien weten ze daar meer.

Misschien als je heel voorzichtig die foam resten verwijderd, kun je nog zien welke ic's het zijn, misschien dat je daar iets me kunt.

Zou een Velleman kit kunnen zijn ?!?

Ggl ff op Velleman, vroeger hadden ze bij Radio Centrum op de Vinkenburgstraat ook nog andere kitjes maar ik weet niet meer hoe die heetten......

Display Electronica verkocht ook veel (Velleman) kitjes, misschien weten ze daar meer.

Misschien als je heel voorzichtig die foam resten verwijderd, kun je nog zien welke ic's het zijn, misschien dat je daar iets me kunt.

Dank je huey, Zal eens kijken of ik daar wat mee kan

Volgens mij is het een licht-modul.
Wat moet je met een geluid-modul in een hely, die van zich zelf al herrie maakt?

zie ook de tekst op het printje : spot flash oid ?

Maar ik kan het ook helemaal mis hebben!

Mvg. Richard

Back