GENESIS .46 monster truck

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Michiel D, 25 jul 2004.

  1. Guest

    Guest Guest

    Ja ik ook, wilde het eigenlijk niet zeggen, maar ik vind het helemaal niet overweldigend, of geweldig, sorry, maar dit zou niet mijn keuze zijn.
     
  2. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    ik vind die achteruit wel grappig maar ik heb besloten ik maak mijn savage weer in orde.

    maar ik vind ook dat hij niet echt veel power heeft zo lijkt het in ieder geval. eerste keer toen ik met mijn picco .26 ging rijden ging die als een gek en jumpte bashte overal doorheen.

    opzich had ik wat meer van die grote motor verwacht . en ook dat hij zo snel achterover slaat als je een heuvel neemt dat is jammer.

    wel erg mooi terein ook waar jullie rijden :D 8)
     
  3. rc-freak

    rc-freak Guest

    Ik vind het nu ook niet echt super.
    Ik heb nu een savage met picco en die vind ik toch een betere auto.
    Maarja.... smaken verschillen nou eenmaal.

    Greetz rc-freak
     
  4. Mari

    Mari

    Lid geworden:
    8 apr 2004
    Berichten:
    2.451
    Locatie:
    Oss
    Als je het filmpje vergelijkt met de filmpjes van CEN zelf is dit inderdaad een beetje tam...

    Maareh misschien dat ie het jumpen eens kan filmen, het hill-climben is niet zo spectaculair...
     
  5. Mari

    Mari

    Lid geworden:
    8 apr 2004
    Berichten:
    2.451
    Locatie:
    Oss
    De RC-shop bij mij in de buurt heeft hem nu ook op de site staan, ga komend weekend eens even kijken hoe groot ie nu echt is...
     
  6. Michiel D

    Michiel D Guest

    Het is ook zo dat de motor nog veel te rijks staat :wink:, want hij is daar nog niet helemaal ingelopen :(
    Vandaag nog even gereden, en hij gaat al een stuk beter :D
    Ik heb ook liever mijn Savage (binnenkort met R&B TM728), maar het is zeker leuk om hier eens mee gereden te hebben :p
    Op het filmpje komt die ook niet in zijn 3, daar trekt die pas echt door :D
    De motor maakt ook maximaal "maar" 23.000 toeren :wink:
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    23.000 keer 2 ( van wegen de 3 bak ) is ongeveer 46.000 toeren in vergelijking :D

    Dus dan heeft iej ckers wel 5 Pkatjes :D

    Savage mensen , koop toch een Genesis .....

    En begin met de Savage af te bluffen :D
     
  8. Dirk Jan

    Dirk Jan Forum veteraan

    Lid geworden:
    2 apr 2003
    Berichten:
    3.548
    Locatie:
    Veenendaal
    VectorVseries, ik weet niet wat je bedoelt?? 23.000 X 2 = 46.000 ? Dat slaat nergens op, en het toerental heeft ook niet direct met het antal pk's te maken.

    Ik weet niet of je het filmpje hebt gezien en ook die op de cen site staan ( www.cenracing.com ) maar daar is de motor echt tam en 5pk heeft die nooit!
    Vergelijk het maar eens met een Savage met Picco .26 en dan zal je snel van gedachten veranderen over welke auto nou het best, snelst en meest agressief rijdt.
     
  9. Tadango

    Tadango Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    16.361
    Locatie:
    Groningen
    Ik zou hem wel eens naast de FG MT willen zien, qua formaat dan.
     
  10. Mari

    Mari

    Lid geworden:
    8 apr 2004
    Berichten:
    2.451
    Locatie:
    Oss
    FG MT is groter aangezien de CEN Genesis in de 1:8 schaal zit... maareh een fotootje waar beiden op staan is misschien wel aardig.
     
  11. Guest

    Guest Guest

    Vector, zuig niet alles uit je duim! En kap nou eens met zeggen dat de Genesis beter is dan de Savage, ik begin er een beetje ziek van te worden...
     
  12. pieter007

    pieter007 Guest

    je moet nu ook eigelijk geen savage met een picco gaan vergelijken
    met een genesis met de originele motor
    vergelijk de savage met originele motor en de genesis met originele motor !!
     
  13. Mari

    Mari

    Lid geworden:
    8 apr 2004
    Berichten:
    2.451
    Locatie:
    Oss
    Niet reageren op wat Vector-V-Series allemaal post... hij reageert kort door de bocht en wat je ook zegt het is toch nooit goed.

    Heeft al een keer een ban gehad, dus als ie zo doorgaat dan zal het zeker niet lang duren of hij heeft er weer 1...

    Mocht Vectro-V-Series hier op willen reageren, laat hem dat dan via een PB doen...
     
  14. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    pieter dan heb je helemaal geen vergelijk. :? .

    maar die standaard motor van de genesis os zo tam omdat (las ik laatst ergens) die grote motoren omgebouwde hele motoren zijn. vraag me niet hoe het precies zit maar dit heb ik laatst ergens gelezen.

    voor de rest wil ik dan wel eens de genesis zien vliegen op een filmpje !!! :D
     
  15. Guest

    Guest Guest

    :offtopic: even tussendoor :offtopic:

    Maakt een motor niet minder toeren als ie in zijn 2e, 3e versnelling gaat omdat hij meer weerstand heeft?

    :eek:ntopic:
     
  16. Michiel D

    Michiel D Guest

    Deze cen heeft mischien veel of weinig PK, maar daar gaat het niet om, deze motor heeft veel Koppel, meer dan een Picco of een Force(savage) :wink:
    In vergelijking met een Picco, zal die volgens sommige sneller zijn (al is die dat niet, in zijn 3 trekt de cen echt door), maar dan heeft de Cen als nog meer koppel, de berg waar die cen uit stilstaande positie opkomt (helemaal als de vering losser staat) komt de savage niet op, ook niet met een picco.

    De savage is niet slecht, maar deze gaat gewoon een stapje veder :D
     
  17. Psygho (Emil)

    Psygho (Emil) Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 jan 2004
    Berichten:
    15.654
    Locatie:
    Prov. Drenthe.
    Wordt ook min of meer als een vereiste gezien, het is en blijft , natuurlijk de savage killer, of iig, dat moet het worden....
     
  18. Anonymous

    Anonymous Guest

    een ban ?

    Als je niet weet WAAROM ik hem heb gehad , dan moet je er ook niet over beginnen .

    En het is ook niet OP het forum gebeurd........

    Dus houwd aub je mond over de BAN !
     
  19. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    vector volgens mij werd er nadrukkelijk gevraagd hier via PB op te reageren. welk gedeelte van reageer via PB heb je niet begrepen dan.

    KLAAR geen gezeik hierover.

    kijk de genesis kan best wel de Savage killer zijn maar nu is die dat nog niet. ik denk dat als die paar minpunten weg gewerkt zijn cen een hele leuke MT op de markt heeft gebracht.
     
  20. delsol

    delsol Guest

    ik vind m inderdaad ook een beetje `lam` lijken
    ik denk als ik mijn savage er langs zet dat ik toch makkelijk met jouw mee kan komen, ook met helling trekken.
    Laatst was ik ergens aan het crossen, en klom ik zo op een super stijle helling, (denk nog stijler als die van jouw)
    staat ook op film, maar heb geen webruimte om het te uploaden

    gr han
     

Deel Deze Pagina