Genieten Maar! 1:1 P-47 ( Thunderbolt 1944-45 Official Version ) Officiele USAAF film uit 1944

Even bij elkaar geplaatst...

ENJOY!!

ASH

[URL="
- 1944-45 "THUNDERBOLT" Uncensored Complete Version (1 of 5)[/URL]

[URL="
- 1944-45 "THUNDERBOLT" Uncensored Complete Version (2 of 5)[/URL]

[URL="
- 1944-45 "THUNDERBOLT" Uncensored Complete Version (3 of 5)[/URL]

[URL="
- 1944-45 "THUNDERBOLT" Uncensored Complete Version (4 of 5)[/URL]

[URL="
- 1944-45 "THUNDERBOLT" Uncensored Complete Version (5 of 5)[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat nou hoort niet in een modelvlieg topic, ik dacht dat jullie zulke scale nerds waren?

Dan ook de juiste informatie en beelden er bij om je model correct te maken en om eens wat te leren over wat de echte vliegers in die tijd meemaakten zodat je dat kan uitleggen aan de toeschouwers... een extra dimensie aan de hobby so to speak!

;)

ASH

Laatst bewerkt:
Ash.....doe jij zelf iets met deze hobby? Ik heb de filmpjes niet gezien en ze zullen ongetwijfeld geweldig zijn (ik vergooi ook best wel eens wat tijd om vliegtuigfilmpjes te kijken) maar ik vind het wat ver gaan om iemand voor nerd uit te maken die 1:1 vliegen niet helemaal kan rijmen met modelvliegen.

Leren wat de echte vliegers in die tijd mee maakten?...was jij erbij dan?

Ik ben zelf idd een MEGA NERD!!!!!! hahahahahahaha

en idd ik doe ook aan WOII re-enactment ja!

Trouwens cool dat je dichtbij woont!!

Maar ik persoonlijk vind dat alleen iets weten over de kist en niks over de historie van de mannen die m vlogen het moeilijker maakt om te vertellen aan publiek hoe belangrijk deze dingen waren voor onze vrijheid..

snappu? haha en scale nerd is niet als belediging bedoeld maar als koosnaampje hoor!!

wist overigens niet dat er een 1:1 topic was zo ver kijk ik nie ;)

ASH

Laatst bewerkt:
Dan ook de juiste informatie en beelden er bij om je model correct te maken en om eens wat te leren over wat de echte vliegers in die tijd meemaakten zodat je dat kan uitleggen aan de toeschouwers... een extra dimensie aan de hobby so to speak!

;)

ASH

Ik denk niet dat er veel mensen zijn die dat interesseert .

Wij zijn modelbouwers en vliegers geen oorlogs veteranen . :D

Mvg Johan

Ah dus je bent aan t vliegen, komt iemand aan, wat is dat voor kist? nou dat is een Thunderbolt, een amerikaans jachtvliegtuig uit de oorlog.

Welke oorlog? eeeeeeeh.....

wat deden ze dan? eeeeeeeeeeh....

wat konden ze allemaal? eeeeeh.....

Das nog eens een goed gesprek!

;)

ASH

Ik vlieg niet met zulke kisten en op ons vliegveld kan niet zomaar iemand komen , is afgezet door een hek . :D

Dus zal ik dat probleem niet krijgen . :D

Vlieg je zelf wel ?

Mvg Johan

Maar alleen met kisten waarvan je de piloot kent, de onderhoudsgeschiedenis weet en de kogelgaten weet te achterhalen?
Dat is niet echt het niveau van vragen van een geinteresseerde doch onwetende toeschouwer, die komt meestal niet verder dan "zit daar een motor op? En kan die een looping?"

Hahaha nee dat klopt Justus! mooi dat full scale plekkie in elk geval!

Als ik warbirds bouw dan wil ik meestal wel een bird die echt bestaan heeft en waar wat over te vertellen is. en dan slaat het schaalvirus toe en duurt t weer jaren voordat ie af is....

ASH

Back