Ik vlieg nu al een maand, iedere dag, met volgend vliegtuig http://www.nesail.com/poppy.html een Kavan wingo cloon.
Ik heb het helemaal op mijn eentje geleerd en alles lukt vrij goed.
Ik heb nog geen crash gemaakt, eigenlijk alleen maar perfecte landingen.
Ook loopings zijn geen probleem voor zover het vliegtuig mee wil (het zijn meer eivormige elipsen maar ok).
Hem in mijn hand vangen is ook al een paar keer gelukt.
Ook heb ik de 600mA accu vervangen door een veel te zwaar 2400mA racingpack voor wat langer te kunnen vliegen. (De snelheid er goed inhouden en het vliegt perfect
)
Het vliegtuig is nu wel zeer makkelijk te besturen en daarom graag een advies met betrekking tot de aanschaf van mijn volgend toestel.
Namelijk de multiplex twinjet.
Ik vind dit vliegtuig ontzettend mooi en ben er echt zot op.
Alleen vraag ik mij af of de stap niet een beetje te groot is van mijn huidig vliegtuig? Laat de twinjet zich vrij makkelijk besturen of vraagt, gewoon rondjes vliegen, al meer ervaring dan dat ik nu heb ?
Ik heb dus nog niet met rolroeren gevlogen.
Moet ik nog en tussenstap maken met een piper-achtig rolroer vliegtuig of zou ik het gewoon de twinjet aanschaffen ?
Ik heb het helemaal op mijn eentje geleerd en alles lukt vrij goed.
Ik heb nog geen crash gemaakt, eigenlijk alleen maar perfecte landingen.
Ook loopings zijn geen probleem voor zover het vliegtuig mee wil (het zijn meer eivormige elipsen maar ok).
Hem in mijn hand vangen is ook al een paar keer gelukt.
Ook heb ik de 600mA accu vervangen door een veel te zwaar 2400mA racingpack voor wat langer te kunnen vliegen. (De snelheid er goed inhouden en het vliegt perfect

Het vliegtuig is nu wel zeer makkelijk te besturen en daarom graag een advies met betrekking tot de aanschaf van mijn volgend toestel.
Namelijk de multiplex twinjet.
Ik vind dit vliegtuig ontzettend mooi en ben er echt zot op.
Alleen vraag ik mij af of de stap niet een beetje te groot is van mijn huidig vliegtuig? Laat de twinjet zich vrij makkelijk besturen of vraagt, gewoon rondjes vliegen, al meer ervaring dan dat ik nu heb ?
Ik heb dus nog niet met rolroeren gevlogen.
Moet ik nog en tussenstap maken met een piper-achtig rolroer vliegtuig of zou ik het gewoon de twinjet aanschaffen ?