Riko 9 aug 2009 #1 Hoi hoi, als Gentenaar zijnde vroeg ik mij af of er nog mensen zijn uit het Gentse of omgeving die met RC wagens bezig zijn?
Hoi hoi, als Gentenaar zijnde vroeg ik mij af of er nog mensen zijn uit het Gentse of omgeving die met RC wagens bezig zijn?
Airo 9 aug 2009 #2 Hey, Zowel ik als mijn vriendin rijden met schaal 1/18 offroads. (1X lrp shark buggy en 1x lrp shark truggy) Binnenkort waarschijnlijk ook 2 1/10 offroads Mvg, Dennis
Hey, Zowel ik als mijn vriendin rijden met schaal 1/18 offroads. (1X lrp shark buggy en 1x lrp shark truggy) Binnenkort waarschijnlijk ook 2 1/10 offroads Mvg, Dennis
cooper 9 aug 2009 #4 Gent aanwezig, ik rij 1:10 offroad (en 1:12 onroad in de winter soms als ik zin heb). Voor te rijden ga ik toch wel meestal naar m'n thuis in Mechelen om van daaruit naar de diverse circuits te gaan in België en Nederland.
Gent aanwezig, ik rij 1:10 offroad (en 1:12 onroad in de winter soms als ik zin heb). Voor te rijden ga ik toch wel meestal naar m'n thuis in Mechelen om van daaruit naar de diverse circuits te gaan in België en Nederland.
kristof1979 10 aug 2009 #6 Riko zei: de max, al die quasi gentenaars Klik om te vergroten... hier ook schaal 1/18 en trucks 1/14 groeten uit zingem oudenaarde
Riko zei: de max, al die quasi gentenaars Klik om te vergroten... hier ook schaal 1/18 en trucks 1/14 groeten uit zingem oudenaarde
Olii 10 aug 2009 #7 kga een van de dage mss is meerijde in gent mee Hormanns en fg's ! kom van lier (antwerpen)