Gereedschaps kist(en)

• Topicstarter Topicstarter Stefan666
  • Startdatum Startdatum
S

Stefan666

Guest
Goeiendag!

Ben bezig met wat aankleding van de trailers, en nu vraag ik me
af wat jullie gebruiken als schaal-gereedschaps kisten?
Had de wedico 402 al gezien, maar kijk ook altijd graag naar
de altenatieven (?)
Had bij Jamin al wat schatkistjes :lol: gekocht om mee te expirimenteren
Maar dat wil toch niet echt mooi worden.

Sugesties welkom!

Stefan

ik maak bv alles zelluf van hout
ik ga nu een soort palletbox mken voor onder mijn oplegger
maar als je 'm van 'n beetje stevig hout maakt
'm dan zwart verft en vernist
glanst ie ook hoor
maar als ie bv ook ope moet kunne dan word de uitdaging groter

greotjes wesley

Ik ben bezig met een platte trailer te bouwen.Onder de trailer komt een gereedschapskist te hangen.Deze maak ik van hout.In de kist komt een accupack voor de verlichting.
Op dit moment zit de deksel er op.De scharnieren zitten aan de onderzijde van de bak.Met een 2-componentenplamuur de boel mooi strak maken en schilderen.
gr Marcel.
24-09-05.jpg

hee, netjes!
Ben zelf niet zo'n goeroe met hout, dus zal het niet gaan nabouwen (zaag eerder vinger als plank ;) )

Ben zelf nu wat aan het expirimenteren op de zetbank om het uit allu te maken.
Het is een kunstje appart, een net "doosje" te vouwen!

Latex, Stefan

Oeps met aluminium?Is wel lichter van gewicht voor de trailer,maar daar ben ik weer geen goeroe in.Ik gebruik 3 mm triplex,bruislijm(of montagekit) en als het geheel droog en vast is dan in de grondverf en met een 2-componentenplamuur over trekken.Lekker grof en dan maar schuren,schuren en nog eens schuren.
Wordt het mooi glad.
Ben benieuwd hoe jou resultaat wordt,Stefan!
gr Marcel.

Yep, ben een metal-head ;) lijkt wel vaker zo te zijn, OF je metaal ligt je beter, OF hout.

-binnenkort- is de kiptrailer helemaal klaar, zal dan een fatsoenlijk foto serie maken ,
tja, de gereedschaps kisten zullen nog even op zicht moeten wachten, heb de laatste plat geslagen :)

(tja.. mislukt ook wel eens he ;) )

Zoveel te doen, zo weinig tijd!!

hout, je moet het maar kunnen... nee... dat doet me letterlijk alleen maar pijn haha

Stefan (koffietijd !!!!)

Je kan hem ook maken van ABS kunststof.

Ik heb ook twee stuks onder mijn trailer liggen.

Je kan hem laten hem open te laten kantelen kan je schaniren gebruiken.

deze kunnen eventueel van Robbe zijn.

De gereedschapkisten die ik heb gemaakt zijn helemaal dicht, en kunnen niet open, omdat ze geen dingen hoeven"vervoeren"zoals accu''s of electronica.

Bij mij wordt de accu aan de onderkant van het chassis doormiddel van schroeven aan het chassis gemonteerd.

MVG,

Vincent

Back