Geschikt tape waterdicht sealen

Even een korte vraag,

Ik ben modelbouwshop, sportwinkel en bouwmarkt afgeweest om een geschikte rol tape te vinden maar ik vond dit toch nog behoorlijk lastig. De tape moet doorzichtig zijn, goed plakken, niet te dik zijn en vooral stevig. Heeft iemand een suggestie waar en wat voor tape het best geschikt is om de kap van mijn boot waterdicht af te tapen?

MVG

Jaap

Daarvoor heb je Cellpack nodig. Niet 100% onzichtbaar op een witte romp, maar als je dat ziet, vaar je nog niet snel genoeg zullen we maar zeggen :P

Hallo Jaap,

Ik gebruik op mijn boten de goedkoopste tape die ik kan vinden; op de vaardagen gaat er behoorlijk wat tape doorheen, dus als het maar plakt, ben ik al tevreden.

De kleur zal me worst zijn, dat zie je toch niet, zoals Jurriaan al zei...

Cellpack heb ik niet zulke goede ervaringen mee, het is wat dikker dan de tape die ik gebruik en lekt bij mij altijd op de overlappingen...

Groeten, Jan.

Oke. Heb het even gegoogled en kom het onder andere tegen bij conrad. Wordt iets dergelijks ook in een bezoekbare winkel verkocht of veelal online. Woon zelf in Noord-Holland.

MVG

Jaap

Hallo Jaap,

Celotape werkt net zo goed, ik zou er geen drama van maken om per sé Cellpack te willen gebruiken...

Groeten, Jan.

Jan,

Bedankt voor de tip! Dat is inderdaad veel gemakkelijker verkrijgbaar. Hier kan ik weer mee verder. Het is verder nu even wachten op de lipo's!

Groet

5 rolletjes electro tape bij de Action voor €1. Ik gebruik het nu al een poosje (2 rolletjes er doorheen:)) en het werkt perfect. Zelfs met een flip, dus de tape zijde in het water, komt er geen water in de boot.

Back