geschikt voor fazer?

ZTW-45-2950 ZTW BRUSHLESS SET 45A Combo1(4P-3650 3Y 2950 KV) € 99.95
ztw60.jpg
SPECIALE AANBIEDING, NORMAAL 119.95

BRUSHLESS 1/10 SET MET 45A REGELAAR EN 2950 KV 4 POLIGE MOTOR, INCLUSIEF PROGRAMMEERKAARTDeze brushless set is zeer geschikt voor alle soorten 1/10 auto's, vooral toerwagens en 2WD off-road auto's, om met behoorlijke snelheid te kunnen rijden, maar waar je niet de meest extreme dingen mee wilt doen, en ook de boel nog een beetje heel houden! De regelaar is voorzien van een koelventilator, en is bovendien intern beveiligd met een temperatuur afslag, wegvallen van stuursignaal en motor blokkering. Deze set bestaat uit:
  • een brushless regelaar, specificaties:
    • cont. vermogen 45A, burst 260A
    • motorlimiet: on-road: 2 cell lipo 9T, 3 cell lipo 12T - off-road: 2 cell lipo 12T, 3 cell lipo 18T
    • BEC output: 6V 2A
    • geschikt voor: 5 - 10 cell NiMh, of 2 - 3 cell Lipo
    • afmetingen: 27x31x28mm, gewicht 60 gram
  • Brushless motor, specificaties:
    • motor as 5mm, aan het eind afgeslepen naar 3.15mm voor montage van een normaal tandwiel
    • magneetpolen: 4
    • 2950 KV (toeren per volt) let op:4 polige motoren zijn veel sterker dan 2 polige motoren, deze motor is kwa vermogen vergelijkbaar met een 4000kv 2 polige motor
    • geschikt voor on- en off- road, zeer geschikt ook voor driften
  • inclusief programmeerbox waarmee allerlei instellingen te maken zijn, zoals max/min. acceleratie, rem en topsnelheid, lipo beveiliging aan/uit, aantal graden vertiming, draairichting. etc.
Uiteraard zal ik de plastic aandrijfas vervangen met een aluminium exemplaar.

steven

Of misschien deze:p

ZTW-60-4350 ZTW BRUSHLESS SET 60A Combo1(4P - 3650 2Y 4350 KV) € 114.95
ztw45.jpg
SPECIALE AANBIEDING, NORMAAL 139.95

BRUSHLESS 1/10 SET MET 60A REGELAAR EN 4350 KV 4 POLIGE MOTOR, INCLUSIEF PROGRAMMEERKAARTDeze brushless set is uitgevoerd met een extra sterke regelaar, en is zeer geschikt voor alle soorten 1/10 auto's, ook onder zwaardere belasting zoals 4WD off-road. De regelaar is voorzien van een koelventilator, en is bovendien intern beveiligd met een temperatuur afslag, wegvallen van stuursignaal en motor blokkering. Deze set bestaat uit:
  • een brushless regelaar, specificaties:
    • cont. vermogen 60A, burst 380A
    • motorlimiet: on-road: 2 cell lipo 5.5T, 3 cell lipo 8.5T - off-road: 2 cell lipo 8.5T, 3 cell lipo 13.5T
    • BEC output: 6V 2A
    • geschikt voor: 5 - 10 cell NiMh, of 2 - 3 cell Lipo
    • afmetingen: 27x31x28mm, gewicht 60 gram
  • Brushless motor, specificaties:
    • motor as 5mm, aan het eind afgeslepen naar 3.15mm voor montage van een normaal tandwiel
    • magneetpolen: 4
    • 4350 KV (toeren per volt)
    • geschikt voor on- en off- road. Deze 4 polige motor is spectaculair snel en sterk (veel sneller dan een normale 2 polige motor met gelijk KV getal, in een toerwagen kun je met een 3 cellen lipo makkelijk 120 km/u en meer halen. Maar denk dus ook om de bijbehorende slijtage aan de transmissie van de auto!
  • inclusief programmeerbox waarmee allerlei instellingen te maken zijn, zoals max/min. acceleratie, rem en topsnelheid, lipo beveiliging aan/uit, aantal graden vertiming, draairichting. etc.

Ik heb dus de bovenste gekocht en wat een mega vermogen heeft dat spulletje bij elkaar zeg, gewoon bizar. het gas is nu begrensd op 60% want ga ik hoger dan vliegt de aandrijfas om mijn oren. ik heb geluk dat ik nog een reserve had dat ik kan rijden totdat de aluminium as is binnengekomen. ik haal nu met een 2s 25c lipo 60km/h op de gps. zodra de as is binnengekomen ga ik de snelheid klokken met de throttle op 100% en de motortiming op very high.(die staat nu op medium)

Back