geschikte beginners elektro-vliegtuigen bij Conrad

hallo

ik heb een vraagje voor een vriend.
was is het beste motorvliegtuig bij conrad?

groetjes rowan

p.s.
ik had tegen mijn vriend gezegt dat hij beter iets van een merk zoals protech of graupner kon kopen ofzo maar nee dat vond hij te duur.
:agrue: :sniper: :tank: :murder:

hoe bedoel je beste motorvliegtuig??

electro/brandstof
hoogdekker/laagdekker
beginner/gevorderde
groot/klein

noem maar op.

groetjes jesse

Beetje uitgebreider gemopper zou ook prettig zijn ;)
Rowan, je kunt de titel aanpassen door 'wijzigen' te klikken in eerste bericht. Betere titel zou zijn (meer lezertjes :) ): "geschikte beginners elektro-vliegtuigen bij Conrad?".

over conrad gesproken, nu met haloween kan je bestellen zonder bezorgkosten:) hop, weer wat van die miniservo's bestelt

hij wil oko iets waarmee hij kan experimenteren dus ik zei van probeer dan :MINI ELEKTRO VLIEGTUIG CESSNA
Bestnr.: 230451 - 89
was dit goed om te zegen of niet?

Mijn neefje heeft deze en ik moet zeggen dat je op het begin alle propellors naar de (.....) helpt,
Dat ding Dook meteen naar beneden joh!
En mijn neefje is nogal verlegen dus heb ik conrad gebeld om te vragen waarom.
Vervolgens antwoorde de technicus als volgt:Heb je bij het bouwen de gebruiksaanwijzig goed gevolgd? Waarop ik zei : Het was een Rtf model meneer, Kwam hij met het volgende :Heb je hem tegen de wind in gegooid? Ik: Er stond geen wind meneer. Hij ow ik denk dat je hem dan maar moet uitbalanceren sinds dien is hij maar 2 keer gecrasht in wel 10 min! (Minder keren dan ik) ik vlieg met de gewone cessna, maarja weer een heel verhaal maar kortom, Balanceer hem eerst goed uit!

Grtz mitch

want a plane zei:
hij wil oko iets waarmee hij kan experimenteren dus ik zei van probeer dan :MINI ELEKTRO VLIEGTUIG CESSNA
Bestnr.: 230451 - 89
was dit goed om te zegen of niet?

Dat was dus niet echt goed.

Wat me hier de laatste tijd erg opvalt is dat steeds vaker "onervaren" beginners andere beginners gaan advizeren welk model ze het beste kunnen gebruiken om mee te beginnen. Heel vaak leidt dit net tot de verkeerde info.
Als jezelf nog maar weinig of geen vliegervaring hebt geef dan AUB geen advies over waar iemand het beste mee kan gaan beginnen. Heb je daadwerkelijk vele van die trainers gevlogen geef dan gefundeert advies.

Ik vind eigenlijk,(mijn mening) dat je beter kan doorsparen en als je gewoon wilt vliegen dat je dan gewoon de x-twin koopt, dat vind ik gewoon een leuk vliegtuig voor weinig geld, Die kan je toch wel adviseren Theo?

Grtz mitch

P.S. Als je hem uitbalanceert word dat ding harstikke zwaar !

ja hoor dat mag, met die x-twin kan hij zich geen bult vallen, en die is nog goedkoop ook. En ja ik kan het weten want ik vlieg er soms ook mee als ik dat mag van mijn zoontje.

Haha,
Ik vlieg er zelf ook best vaak mee als mijn andere aan het opladen is!
En wat jij al zei : hij is crashbestendig , hoogstens breek een propellor af maar als je een beetje een knutselaar bent kun je daar ook weer iets aan doen!
rowan heb je trouwens al het draadje van de X-twin gelezen?
laat je vriend dat draadje even lezen en vertel erbij dat dit mensen zijn die een HELEBOEL ervaring hebben!

Grtz mitch

hallo beantwoorders van mijn vragen,

Ja, daar zat ik ook al aan te denken alleen kan hij hem niet in de buurt bij een winkel halen wan daar zijn ze uitverkocht en komen ze niet meer binnen en dan moet hij hem weer vanuit duitsland bestellen
of weten jullie een site voor het bestellen uit nederland?
bij conrad hebben ze wel iets anders van silverlit maar geen x-twin.

groetjes rowan, :pim:

informeer anders even bij Silverlit importeurs, Spectron
Gegevens:Exclusief importeur:

Spectron BV

Solingenstraat 53

7421 ZR Deventer

Nederland

tel.0570 626297

he vliegers,

ik heb de mijne gekocht bij www.x-flyingclub.nl hier hebben ze nog wel voorraad.

Ook andere mooie vliegtuigen. heb de X-plane besteld 80 cm spanwijdte en 4 kanaals.

Back