Ik ben in julli begonnen met rc heli te vliegen ik had gelijk een mooie grote gekocht van 91 cm maar dat was tehoog gegrepen die staat nu op de kast. Het grote nadeel was je had geen tijd om te oefenen want na 10min was de batterij leeg en een nieuwe lading duurt 2uur toen heb ik de syma s032g gekocht om dat de accu makkelijk te wisselen was en het laden duurt drie kwatier dat moest ik hebben want dan kan je meerdere accu's kopen ik heb er een bij gekocht dus kan ik een half uur vliegen later heb ik nog een accu 1000mhp er bij gekocht die plak ik met dubbel zijdig klitteband onder de heli wat uitstekend werkt alleen al op 1000mhp kan ik een half uur vliegen maar ik vlieg een kwatier dan laat ik hem even 5min afkoelen en dan weer een kwatier dus intotaal kan ik nu een uur vliegen. Het is een echte aanrader voor beginners want hij is crashbestendig supper stabiel bijft mooi stabiel in de lucht hangen en s'avonds na het eten is het vaak wind stil dan kan je er ook mee buiten vliegen en hij heeft een bereik van zo'n 35 meter DUS EEN ECHTE AANRADER VOOR DE BEGINNER