geschikte motor

Ik ben bezig met het ontwerpen van een multicopter.
Nu zit ik het hele net al af te lopen zoeken naar een geschikte motor.
hij moet een 12 inch prop kunnen draaien en het liefst rond de 300 watt leveren.
Misschien heeft iemand een idee.

Zou voor een Avroto gaan, prima motor met erg goede lagers en evt. ook op 4 of 5S bruikbaar met een 11 inch prop (op 3S 12/13 inch), evt. ook rechtstreeks bij de fabriek te koop (rctigermotor_rctigermotor).

De rctimer motor die hierboven voorgesteld wordt kost een stuk minder maar het rendement is ook een behoorlijk stuk slechter, de kwaliteit staat ook op een veel lager niveau.

Zie ook,

[129388] motoren-database

Laatst bewerkt door een moderator:
@Moeli2001 ik heb al twee avonden bij RCtimer rond gesnuffeld ik heb daar wel potentiële kandidaten gevonden echter ik weet niet wat ik van hun specs moet zeggen als ik revieuws bekijk kloppen die voor geen meter.

@plotterwelt Hij zal zo'n 70 cm doorsnee worden en een gewicht van rond de twee kilo. En hij moet zes van die motoren krijgen. Ik ben druk in de weer met CAD om de tekening van papier digitaal te krijgen. Het moet een meccano achtig idee krijgen want je moet er zowel een tri,quad als six pack van kunnen maken.

@ Holco dit zijn inderdaad interessante motoren ik ga eens contact zoeken met de fabriek wat de levering voorwaarden zijn.

@ Holco Ik had ze net gemaild maar goed heb dan nu het antwoord al. Effen een mailtje er achter aan doen met de bestelling. Ik zag in jouw handtekening dat jij een openpilot bordje gebruikt ook in combi met die motoren.

Back