GESCHOKT

• Topicstarter Topicstarter Tiemke
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het blijft altijd een vak apart iets in de juiste context te plaatsen en al helemaal op een forum. In de opmerking door Adrie begrijp ik precies wat hij wil zeggen, een compliment naar het werk van Piet en hij plaatst zichzelf in een ondergeschikte rol, dat is mooi. Echter het gaat fout op het moment dat er "we" staan, want dan wordt er gegeneraliseerd en dan kunnen anderen daar aanstoot aan nemen. Het zijn vaak de kleine dingen die grote gevolgen hebben. Ik haal dit voorbeeld aan om aan te geven dat een ieder zich bewust zou moeten zijn van wat er getikt wordt. Het gaat hier echter om de modelbouw en niet om het Nederlands. Als het goed is doet iedereen zijn/haar stinkende best iets knaps neer te zetten en hier te tonen en/of over te kletsen, dat moeten we met zijn allen ook mogelijk blijven maken. Dit alles dan weer binnen een gegeven kader. Laten we het met zijn allen leuk houden.
Hallo,even over dat wij.
Ik bouw samen met pieter van seters,daarom wij de meeste modelbouwers weten dat.Hiermee verwarring te hebben opgelost
vr.gr.adrie

Het blijft altijd een vak apart iets in de juiste context te plaatsen en al helemaal op een forum. In de opmerking door Adrie begrijp ik precies wat hij wil zeggen, een compliment naar het werk van Piet en hij plaatst zichzelf in een ondergeschikte rol, dat is mooi. Echter het gaat fout op het moment dat er "we" staan, want dan wordt er gegeneraliseerd en dan kunnen anderen daar aanstoot aan nemen. Het zijn vaak de kleine dingen die grote gevolgen hebben. Ik haal dit voorbeeld aan om aan te geven dat een ieder zich bewust zou moeten zijn van wat er getikt wordt. Het gaat hier echter om de modelbouw en niet om het Nederlands. Als het goed is doet iedereen zijn/haar stinkende best iets knaps neer te zetten en hier te tonen en/of over te kletsen, dat moeten we met zijn allen ook mogelijk blijven maken. Dit alles dan weer binnen een gegeven kader. Laten we het met zijn allen leuk houden.

Dit is de enige en echte juiste beredenering !!
Een forum is onwijs leuk al zit er 1 heel groot nadeel aan, Het is en blijft een emotieloos iets.
Ondanks dat men er smiley's bij kan plaatsen helpt dit lang niet altijd, Een forumer kan iets plaatsen wat een ander weer heel anders leest (dit kan al door een hele kleine typ fout gebeuren).

Zoals hier al eerder geplaatst 1000 mensen / 1000 gedachten !

Beste mensen,

Laten we weer terug naar de dagelijkse gang van zaken gaan en fijn met z'n allen ideen, Vragen & bouwverslagen plaatsen.

LANG LEVE HET MODELBOUWFORUM :)

Vind het eigelijk wel triest dat er uberhaupt zo'n topic is ontstaan zegmaar :(

Zit zelf ook op andere forums (met name auto's dan) en daar hoor je ook wel eens van dit is niks en dat ziet er neit uit. Maar d'r zei er ook eentje van 'niet iedereen heeft eenmaal de beschikking over een garage en/of allerlei apperautuur, maar neemt niet weg dat die persoon zijn best heeft gedaan. Wat dat betreft ben ik zelf ook een 'prutser' want ik moet zelf ook alles gewoon op straat doen enzo (handig in de herfst/winter)

Hier merk ik dat ook inderdaad. Sommige zijn, in mijn ogen, 'pro's' ;) (denk dat de meeste wel weten welke 2 ik bedoel)
Moet ook zeggen dat ik bijna elke dag wel kijk op dit forum om te zien wat ze nou weer gemaakt hebben. Vind het gewoon mooi om te zien.
Maar ... heb ook zat andere mooie trucks gezien.
Vind het ook geweldig om te zien hoe mensen dat weten te bouwen met een freesmachine, of gewoon simpelweg 'hobbien' op zolder ofzo.
Sommige trucks zijn misschien nou eenmaal minder mooi dan de andere. 't Kan smaak zijn natuurlijk en/of de kundigheid van de mensen zelf maar ik neem aan dat iedereen gewoon zijn best doet en ook veel lol heeft aan het bouwen.

Dus al met al vind ik het jammer dat ook hier weer een paar mensen zitten die de 'sfeer' verpesten.
Vind het juist net zo leuk om te zien hoe die trucks gemaakt worden, door 'pro's' of 'prutsers', van realistisch model tot fantasy truck.
Hoewel ik zelf geen actief bouwer ben heb ik wel hoop tips en trucs gelezen enzo wat ook handig kan zijn voor me andere hobbie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back