Hallo,even over dat wij.Het blijft altijd een vak apart iets in de juiste context te plaatsen en al helemaal op een forum. In de opmerking door Adrie begrijp ik precies wat hij wil zeggen, een compliment naar het werk van Piet en hij plaatst zichzelf in een ondergeschikte rol, dat is mooi. Echter het gaat fout op het moment dat er "we" staan, want dan wordt er gegeneraliseerd en dan kunnen anderen daar aanstoot aan nemen. Het zijn vaak de kleine dingen die grote gevolgen hebben. Ik haal dit voorbeeld aan om aan te geven dat een ieder zich bewust zou moeten zijn van wat er getikt wordt. Het gaat hier echter om de modelbouw en niet om het Nederlands. Als het goed is doet iedereen zijn/haar stinkende best iets knaps neer te zetten en hier te tonen en/of over te kletsen, dat moeten we met zijn allen ook mogelijk blijven maken. Dit alles dan weer binnen een gegeven kader. Laten we het met zijn allen leuk houden.
Ik bouw samen met pieter van seters,daarom wij de meeste modelbouwers weten dat.Hiermee verwarring te hebben opgelost
vr.gr.adrie