Geslaagde calliber m24 test.

Discussie in 'Heli-Pilot's Mess' gestart door Anonymous, 30 okt 2004.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Hallo :D .IK heb vanamidag eens mijn batterij met een nieuwe snellader geladen en nu is het probleem voorbij hoor.de calliber vlieget zonder problemen 5 a 6 min :p :p :p en dit zonder te craschen :lol: :lol: :lol: .wat een hel prestatie voor ik :p :p :p maarja,vlieg dan ook maar met microhelis bij kalm weer eh,ofwel indoor.Greeeetz :evil: :evil: :evil: .Wel nog even nageven dat de callibers staartrotor minder rap reageerd of de carbooon 2.
     
  2. Rhelie

    Rhelie Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 sep 2004
    Berichten:
    11.834
    Locatie:
    Nootdorp
    Mooi hoor carboon !! morgen wordt het weer een perfekte vliegdag dus zorg maar dat je accu`s knettervol zitten !!

    succes !
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Zal dat zekers doen Rhelie :p :p :p .Btw ik heb een probleempje met mijn carbooon 1.deze komt duidelijk plots veel power te kort.batterij is nochtans goed,en met volle pitchtrim krijg ik hem maar doodleuk een halve meter van de grond.Begin nu te twijfelen of de hoofdmotor niet zou uitgeblust zijn.Greeeetz :p :p :p



    DE GROND KUJ NOOIS MISSEN 8O 8O 8O
    _______________________________________
     
  4. Willem_Jan

    Willem_Jan

    Lid geworden:
    7 apr 2004
    Berichten:
    1.249
    Locatie:
    Knesselare
    Dus tijdens het vliegen spontaan inkakken ?

    Dan is gewoon je accu leeg zou ik zeggen. Ga je hem daarna nameten op voltage dan kan het best zijn dattie het goede voltage aangeeft, maar als je hem dan belast zakt ie in.
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Bedankt tuinkabouter.Zal het eens nagaan.Greeeetz
     

Deel Deze Pagina