Gesloten draadjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik begrijp dat sommige draadjes gesloten moeten worden, en daar gaat het mij hier niet om.

Wat ik jammer vind is dat er een melding komt dat ik niet voldoende rechten heb, en niet bv alleen het laatste bericht waarom het draadje gesloten is.

ik heb met veel intresse goodbye-hyperion gevolgd, maar vanochtend kreeg ik de tekst:

Boldie, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:
  1. Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
  2. Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.
********** Einde text **************

Het verbaast me niet dat er een slotje op zit, maar ik had wel graag de reacties voor het op slot gaan, gelezen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Aha, nu begrijp ik wat je bedoelt. Ik heb het draadje gesloten maar ook verplaatst naar een plek waar je niet bij kunt komen. Het staat nu in de mod-hoek. Vandaar de medeling. Niemand kan het meer lezen.

Meestal is de oorzaak van zo'n verplaatsing naar de "mod-hoek" dat het draadje in kwestie verzandde in modder-gooien.
Vaak zijn juist de laatste postings hiervan de oorzaak...

Soms worden ze teruggezet nadat de mods in overleg een en ander hebben opgeruimd.

Het moddergevecht vind ik (op deze manier) niet interessant, maar hoop wel dat het draadje weer toegangelijk wordt.

Opgeschoond en/of op slot, prima, maar nu is het voor mij een eenzijdig verhaal waarbij, Sam (de sponsor) zich ook niet heeft kunnen verdedigen.

(Ik heb begrepen dat hij later op de avond wel gereageerd heeft)

Zoals bekend zijn winkelbesprekingen niet toegestaan, dus is het compleet verwijderen van het draadje gerechtvaardigd.

Modelbouwforum.nl - Regels & voorwaarden

8. Geen winkelbesprekingen op het forum

Winkelbesprekingen op het forum zijn niet toegestaan. Heeft u problemen met een winkelier, regel dat met de betreffende winkelier/leverancier. De winkelier/leverancier is vaak niet op de hoogte van het feit dat zijn winkel/webshop hier op het forum word besproken en uit voorgaande gevallen is gebleken dat voornamelijk de negatieve verhalen dan besproken worden zonder dat de tegenpartij commentaar kan leveren. Juist vanwege deze reden wil ik geen winkelbesprekingen op dit forum. Dit forum is een TECHNISCH forum.
Ook bedrijven die sponsoren zijn van dit forum mogen niet worden besproken, ook hier dient u geschillen rechtstreeks met hen op te lossen, zonder tussenkomst van dit forum.
Het zal wellicht ten overvloede zijn, maar ook hier mogen moderators topics sluiten of verwijderen die voldoen aan de kwalificatie winkelbespreking.

Praten over een winkel mag best, ook vertellen waar ze zitten en wat hun assortiment is is geen probleem. Echter, zodra het gaat uitmonden in negatieve of extreem overdreven positieve uitingen zullen we ingrijpen. Het mag niet zo zijn dat er op deze manier sluikreclame gaat worden gemaakt.

I.m.o. was er geen sprake van een winkelbespreking. Het draadje ging voor 80% over de rechten die je als consument hebt als je iets bij een winkel koopt.
In een onbezonnen moment noemde de TS zelf de naam van de winkel waar de lader, waar het allemaal mee begon, was gekocht. Vervolgens haalde hij wederom zelf de algemene voorwaarden van de betreffende winkel aan, welke volgens velen niet in overeenstemming waren met de wet op het consumentenrecht.
Ironisch genoeg was de betreffende winkel een van zijn eigen sponsors, zodat TS ongewild zijn eigen ruiten ingooide. Ik begreep dat TS vervolgens de mods heeft verzocht om het draadje te verwijderen.

en dus wordt TS gered door het forum??
vreemde gang van zaken als iedereen zijn fouten kon laten verwijderen op het forum.

Tja, volgens mij was het ook voldoende geweest om de naam van de betreffende winkel te verwijderen (waar de TS overigens al mee begonnen was door al zijn posts te verwijderen) Volgens mij stond er verder toch best wat waardevolle informatie in het draadje.

Ach, ik denk dat als je echt spijt hebt van een bepaalde actie, de mods hier al snel begrip voor kunnen opbrengen. Je suggereert nu een bepaalde voorkeursbehandeling die er volgens mij niet is.

Ondanks dat het draadje verwijdert is, denk ik dat de TS wel kan fluiten naar zijn sponsor...

en dus wordt TS gered door het forum??
vreemde gang van zaken als iedereen zijn fouten kon laten verwijderen op het forum.
Er is niemand mee gediend als Anko zijn sponsor kwijtraakt Alwin. Bovendien, Anko kon nog vier weken lang zelf zijn berichten leeg maken, daar heeft hij hulp/ingrijpen van moderatoren niet voor nodig.
Gek dat het, zo te lezen, toch nog beetje geëscaleerd is, ondanks Hanskez wijze woorden. Niks op tegen om zaak dan even op waakvlammetje te zetten.

...

Ondanks dat het draadje verwijdert is, denk ik dat de TS wel kan fluiten naar zijn sponsor...

dat is zeker zo, Ik heb via via nog de reactie van de sponsor gelezen en zie dat TS geen verwijzing meer heeft naar Sponsor.

Was dit misschien het doel? Een betere aanbieding gehad?

Ik zal nog eenmaal een kleine toelichting geven en daar blijft het bij.

Het topic is een kant opgegaan die helemaal de bedoeling niet was. Daar is de TS vervolgens slachtoffer van geworden. Het draadje op zich was niet heel verkeerd maar toen de naam van de betreffende shop erbij kwam ging het al snel richting een winkelbespreking. Ook de bedoeling van de TS helemaal niet met alle gevolgen vandien. Draadje inderdaad verwijderd op verzoek.

Alwin, die insinuaties bevallen me helemaal niet zoals je wel vaker doet. Stoppen daarmee aub.

Dit draadje gaat verder op slot om de discussie niet weer te voeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back