Gespoten body Tamiya ferrari F1

Dat modelbouw erg leuk is weet iedeen hier waarschijnlijk wel. Waar ik echter zelf een ontzettende hekel aan heb, zijn die ongespoten bodys. Die krijg ik nooit mooi. Ik ben dus ook op zoek naar een gespoten body van een Tamiya Ferrari F1 F60 auto. Weet iemand hoe of waar ik aan gespoten bodys kan komen? Ik kan dat nergens vinden.

Gespoten bodies is ook een lastig iets...

Dat zijn meestal de standaard modellen zoals HPI die levert of een enkele toko in china/hongkong...

Specifieke auto's zoals die jij wil is eigenlijk altijd zelf spuiten of laten spuiten/airbrushen tegen een vergoeding....

Verzonden vanaf Tam-Tam V1.2.5

Spuiten is toch niet zo moeilijk, Ferrari's zijn meestal egaal rood.

Dat modelbouw erg leuk is weet iedeen hier waarschijnlijk wel. Waar ik echter zelf een ontzettende hekel aan heb, zijn die ongespoten bodys. Die krijg ik nooit mooi. Ik ben dus ook op zoek naar een gespoten body van een Tamiya Ferrari F1 F60 auto. Weet iemand hoe of waar ik aan gespoten bodys kan komen? Ik kan dat nergens vinden.

Ligt er aan ,wat je er voor over hebt, er zijn genoeg airbrush'ers die tegen vergoeding kappen spuiten .... :cool:

Toevallig heeft Tamiya deze body in kant en klaar gespoten uitvoering.
Dan hoef je hem niet uit te knippen ook. Dat is bij deze body's meer werk dan het spuiten :)

Ik zag hem een keer voorbijkomen op het net voor €90,-
Zitten de stickers er ook al op.

Grt,
Michael

Dat klinkt goed Michael, maar waar of hoe kan ik daar dan aankomen?

Toevallig heeft Tamiya deze body in kant en klaar gespoten uitvoering.
Dan hoef je hem niet uit te knippen ook. Dat is bij deze body's meer werk dan het spuiten :)

Ik zag hem een keer voorbijkomen op het net voor €90,-
Zitten de stickers er ook al op.

Grt,
Michael

Sorry...ik had gegoogled op het Tamiya nummer, kreeg alleen een Duitse site en verder alleen Japans :(

Maar het ging over een kant en klaar gespoten body....die zie ik echt niet in NL

Back