Gestopt met RC

Discussie in 'Model truckers' gestart door prof.bd, 10 jan 2023.

  1. prof.bd

    prof.bd

    Lid geworden:
    29 apr 2012
    Berichten:
    256
    Locatie:
    Hasselt, Belgie
    Allen,
    Ik ben momenteel mijn huis aan het verbouwen, en heb besloten om alle rc spullen te verkopen, dit omdat ik al enkele jaren gestopt ben met deze hobby. Maar ik heb geen idee wat de spullen waard zijn, ik heb hier een 3 tal Tamiya vrachtwagens, gespoten en met vele extra's, oa servonaut, pistenking en andere dingen, het is echter al zolang geleden dat ik niet meer weet wat erin zit. Ook heb ik 3 Tamiya tanks, oa een Leopard die ik verbouwd heb met een 360° draaiende toren en met een batlle systeem in, een Australisch combat IR module. Een 3tal Crawlers van RC4WD, ook rijdend met extra's. Allen uitgerust met ontvangers, De dingen hebben nooit veel gereden, het bouwen vond ik leuk, het rijden was saai. Nu is mijn vraag wat een faire prijs zou zijn om te vragen. Ik weet dat ieders smaak verschillend is en dat elke rc jongen of meisje hun spullen willen customizen, en dat extra's ook bij echte irw voertuigen geen meerwaarde bieden dus dacht ik de prijs van de huidige bouwsets te vragen maar ik weet niet of dat realistisch is. Ik zou ook liefst hebben dat de spullen opgehaald worden, versturen zie ik niet zitten wegens alle onderdelen, spiegels lampjes ed.
    Dit is dus een vraag om info, ik wil gewoon plaats, het is niet zo dat ik het geld nodig heb, maar alles gewoon weggeven aan dumpprijs doe ik ook niet, rc eet geen brood, ze verzamelen stof en dat is het dan ook.
    Ik kan natuurlijk foto's maken als er interesse is, maar daarom nu mijn vraag om info. Moesten er nog vragen zijn ik hoor het graag, mailen kan altijd aan (pira).{dirk}atgmail.com. zonder de haken natuurlijk.
    Ik kijk uit naar de reacties.

    mvg

    Dirk
     
  2. Swen

    Swen

    Lid geworden:
    29 aug 2022
    Berichten:
    320
    Locatie:
    dordrecht
    als je ze voor de kitprijs verkoopt zijn ze zo weg maar ik denk als het netjes en degelijk in elkaar staat dat het wel wat meer waard is er zit op het forum een verkoop hoek daar zou je ze kunnen plaatsen met fotos en een richt prijs per stuk
     
  3. Glennvb

    Glennvb

    Lid geworden:
    23 okt 2022
    Berichten:
    66
    Locatie:
    leuven
    Best is inderdaad dat je een topic opent in de verkoophoek met foto's eventueel
     
  4. trialrolf

    trialrolf Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    23 mrt 2015
    Berichten:
    3.377
    Locatie:
    Achterhoek
    Dat is zo niet te zeggen natuurlijk. Behoorlijk natte vinger gehalte dan.....

    Of met een ervaren collega rond de tafel en prijzen bepalen of een opkoper zoeken en alles in 1 keer.

    Heb zelf het idee dat de markt behoorlijk slap is voor 2e hands en de prijzen laag liggen. Je krijgt zeker niets in de buurt van de nieuwwaarde
     
  5. Helicor

    Helicor

    Lid geworden:
    28 aug 2009
    Berichten:
    2.644
    Locatie:
    Drenthe
    Ik denk dat je sowieso al behoorlijk gelimiteerd bent als je niet wilt versturen, te meer daar je in België woont.
    En hoe kan je ook maar iets over de waarde zeggen als je niet een serie plaatjes hebt, en een (summiere) beschrijving van de technische details van elk onderwerp.
    Lijkt me een beetje dat je het wel kwijt wilt, maar er weinig moeite voor wilt doen; dat zal zeker zijn invloed op de opbrengst hebben.
     
  6. Mark300

    Mark300

    Lid geworden:
    24 mrt 2011
    Berichten:
    605
    Locatie:
    Nieuw-Beijerland
    Stuur me maar een pb, voor een mooie prijs koop ik alles over van je.
     
    Marko en trialrolf vinden dit leuk.
  7. prof.bd

    prof.bd

    Lid geworden:
    29 apr 2012
    Berichten:
    256
    Locatie:
    Hasselt, Belgie
    Foto's in de verkoop hoek.
     

Deel Deze Pagina