Getverderrie ! Wat moet ik nu doen ?

Was ik vandaag in een modelbouwwinkeltje voor wat spulletjes voor de big lift...hangt daar een duidelijk "very" vintage zwever , 3,5 meter, 2 asser dat dan weer wel, maar met voor de rest alles toppie toppie....ziet er goed uit.....ontvanger en accu erin en vliegen maar. En dan ook voor een bedrag waarvan je denkt ...dat is een kopie.....

Wat moet ik nu doen ? Weglopen en vergeten ? ....want dat kan ik dus niet (blijkt nu) Zal ik morgen teruggaan en kopen ?

:hammer: argh !!!

Je zegt zelf al: 2 asser dat dan weer wel. Klinkt als een minpunt. Als je em echt 200% geweldig had gevonden had je de kist van het plafond gerukt en lag ie nu al bij je thuis ;-)

Tlaatste is het probleem een beetje....ik was vorig jaar sneller met bouwen dan lewis met hardlopen....ik heb echt nu mi-ni-maal tijd om te bouwen....en dat blijft ook wel even zo :-/

Oh en met twee assers heb ik geen probleem hoor...tis meer van meer is altijd beter :D

Maar kweet het al. ik rijd morgen ff lekker naar het modelbouwzaakje.

Laatst bewerkt:
Ik probeer (met de nadruk op probeer) altijd goed te analyseren wat het nieuwe vliegtuig gaat toevoegen aan mijn vloot. Als er al vliegtuigen op zolder liggen die dezelfde aspecten in zich hebben, dan overtuig ik mijzelf ervan dat dit geen verstandige koop is. 7 van de 10 keer lukt dat :D:D

Max

Over dit onderwerp worden op het 'Houdt het nooit op? oid. draadje ook hele zinnige opmerkingen gemaakt.

Ik verwijs bv. naar post nr. 382 in

//www.modelbouwforum.nl/forums/zwee...r-houd-het-op-het-vervolg-26.html#post3117749

Ben wel errug benieuwd naar waar je oog op gevallen is . . . :)

jan.

....ik was vorig jaar sneller met bouwen dan lewis met hardlopen...

Wat extra in je voordeel pleit want Lewis zat aan het betere spul tenzij je heimelijk CA dampen zat te snuiven ;)

Ook wel eens meegemaakt dat iets laten liggen heb waar ik later spijt van had onder het mum van, nu effe niet, overdacht terug naar de shop en het was al weg met een andere gelukkige koper.........

Stevo

Hahahahaha, zo herkenbaar. Als je hem leuk vindt voor een leuke prijs dan gewoon kopen Franck, verkopen kan altijd nog :mrgreen:

Over welk model gaat het? Niet elke 2asser vliegt ook goed :)

Als het die van in de vitrine op de foto is....NIET twijfelen!
Mooi ding zo te zien.

Nee Franck..... Niet Doen!!!!

Straks is je schouder weer beter en wil je weer Zwiepuh!!!!! liefst met je zelf gebagde full-size natuurlijk

;-)

Nou idd, 'k ga morgen langs....ben de 19e jarig, dus heb een kado nodig, en een leuk electroding heb ik nog niet vliegklaar (helaas 0 bouwtijd de komende maanden, druk werk, dus de edelweiss moet nog even wachten)

Back