Gevlogen!

Dag allemaal,

Gister de eerste vlucht met mijn Raptor 50 v2.5 gemaakt :-) Dit was tevens mijn eerste vlucht in het echt, spannend maar ging erg goed! Ongeveer 15 minuten vliegtijd in totaal.

Tof om te zien dat hij nu eindelijk vliegt! Ik heb veel info tbv de bouw en instellingen van dit forum gehaald dus vandaar even dit berichtje en 'thumbs up' voor ieders bijdrage :-)

Gr,

Roy

EDIT:Aanvulling 6 januari, helaas bij de eerste vlucht geen camera, bij vluchten 2 en 3 wel dus alsnog een plaatje alhoewel het niet zijn maiden flight meer is ;-)

01.JPG

02.JPG

03.JPG

gr,

Roy

Laatst bewerkt:
Hallo Roy,
proficiat met je eerste "echte" vlucht!
Dat er nog veel mooie vluchten mogen bijkomen!!!
Altijd leuk te horen dat iemand met een heli begint.
Grtz Dimitri.

Heel hartelijk welkom in de wereld van ongekende mogelijkheden. Probeer alles RUSTIG AAN te leren.

Lekker veel proberen te vliegen en nooit in het echt dingen "uitproberen" zonder ze op de sim al te beheersen......

Heerlijk gevoel als je dan klaar bent met vliegen..... Vol trots terug naar de zijkant en lekker nagenieten... Daar doe ik het allemaal voor....

Ga zo door...

Greyman, Grondsnuiver,

Inderdaad rustig aan beginnen, daar ben ik mij wel van bewust.
Ik heb veel sim uren gemaakt voordat ik deze vlucht maakte, en blijf tussen de 'echte' vluchten door ook volop daarmee oefenen.
Hopelijk komen er inderdaad dan nog een hoop mooie vluchten :-)

Bedankt voor de reacties,

Roy

Back