Gevonden rc heli

wolfmaned

In Memoriam
Wie is er in Purmerend, zijn heli kwijt geraakt????
Is op Zondag 25-09-2011 aangetroffen.

Laat het even weten, ik weet waar hij is.

Groeten Edwin.

Dat gaat ie jouw heus niet vertellen, want de eigenaar is nou net de gene die zelf weet om wat voor heli het gaat......

Nogal wiedus....

Groet, Bert

Ik was gewoon benieuwd naar wat voor heli het is...
Niet om hem op te eisen omdat ik de eigenaar zou zijn.
Het is gewoon een stukje interesse, meer niet, dus iets minder vijandig zou wel mogen..

Groet.

Het lijkt me gewoon dat ie dat niet wilt vertellen omdat er anders mensen kunnen zijn die zeggen dat het hun heli is maar het eigl niet zo is, en als je niet zegt om welke heli het gaat weet je met zekerheid dat het zijn heli is als hij weet om welk type het gaat ;)

Het lijkt me gewoon dat ie dat niet wilt vertellen omdat er anders mensen kunnen zijn die zeggen dat het hun heli is maar het eigl niet zo is, en als je niet zegt om welke heli het gaat weet je met zekerheid dat het zijn heli is als hij weet om welk type het gaat ;)

Op die manier had ik he niet bekeken, alleen vanuit mijn eigen standpunt.. Excuses, je hebt gelijk Bert!

Beetje info kan geen kwaad, zeker niet aangezien je geen PB's kan sturen. Brandstof of electro?

Op die manier had ik he niet bekeken, alleen vanuit mijn eigen standpunt.. Excuses, je hebt gelijk Bert!

Excuses aanvaard, en het was van mijn kant absoluut niet vijandig bedoeld, dus excuus dat dat zo overkwam....

Groet, Bert

LOL ben er wel een kwijt geraakt in Assendelft ,
maar ik denk niet dat deze T23 Purmerend heeft gehaald :lol:

En ik heb u'm later terug gevonden gebroken en wel :D
wel top dat je de moeite neemt om iemand weer blij te maken , ik hoop ook dat je de eigenaar vind maat !

Beetje verborgen *Bump !

Back