vliegman 30 sep 2011 #1 Sta ik op een vliegshow komt die zoon van mij aanlopen met de woorden, ik heb deze gevonden mag ik deze houwe. En ikke, terug brenge en wel meteen
Sta ik op een vliegshow komt die zoon van mij aanlopen met de woorden, ik heb deze gevonden mag ik deze houwe. En ikke, terug brenge en wel meteen
Baggeraar 30 sep 2011 #2 je weet het mooi te vertelle vliegma Dat hij er niet in gekropen is. . . Wat is het draag vermogen van zo'n kist?
je weet het mooi te vertelle vliegma Dat hij er niet in gekropen is. . . Wat is het draag vermogen van zo'n kist?
looping 30 sep 2011 #3 vliegman zei: Sta ik op een vliegshow komt die zoon van mij aanlopen met de woorden, ik heb deze gevonden mag ik deze houwe. En ikke, terug brenge en wel meteen Klik om te vergroten... Is dat toevallig een buitenechtelijk kind van aow wor wij nog niks van af wete ??? mvg
vliegman zei: Sta ik op een vliegshow komt die zoon van mij aanlopen met de woorden, ik heb deze gevonden mag ik deze houwe. En ikke, terug brenge en wel meteen Klik om te vergroten... Is dat toevallig een buitenechtelijk kind van aow wor wij nog niks van af wete ??? mvg