Gevorderde DLG-er

ha Loet, dit is balen man :( veel succes, en hopelijk sta je weer snel te slingeren... gelukkig zijn er nog genoeg andere spannende takken in het zweefgebeuren om je in uit te leven...

we duimen voor je!

Even een uitleg voor alle belangstellende, verontruste en juist weer opgeluchte mensen.

IK STOP NIET MET DLG

Ik krijg maandag een nieuwe linkerheup. En het revalideren kost een paar weken:D
Je moet wat te doen hebben dus wil ik een paar nieuwe modellen bouwen en jullie daarna allemaal, ook Peter Aanen, ontzettend op jullie donder geven.
Afgelopen met die lage starthoogtes alla Bas:D
Niet meer verliezen van Vincent en een puber uit Overasselt. Wat ziet de toekomst er toch mooi uit.:bye:

Loet

Laatst bewerkt:
Gelukkig laat je mij nog wel winnen

Jaap, denk gewoon dat Loet je net als mij en vele andere niet als een bedreiging ziet en daar om niet in zijn hit-lijst heeft gezet.:puppydogeyes:

Loet, niet vergeten een pijl en kruisje te zetten op de juiste heup, een foutje is snel gemaakt, voor je het weet ben je een "je weet wel" Loet.

Succes bij de installatie van je nieuwe Articulatio coxae.:bye:

Groet

Frans

Jaap, denk gewoon dat Loet je net als mij en vele andere niet als een bedreiging ziet en daar om niet in zijn hit-lijst heeft gezet.:puppydogeyes:

Loet, niet vergeten een pijl en kruisje te zetten op de juiste heup, een foutje is snel gemaakt, voor je het weet ben je een "je weet wel" Loet.

Succes bij de installatie van je nieuwe Articulatio coxae.:bye:

Groet

Frans

Jaap, ik ben je niet vergeten, ik gun het je. Net als Dennis, Daniel, Arjen Its en vele anderen.

Rechts zit al een nieuwe heup. Moet je toch een Botszje zijn om je te vergissen:agrue:

Loet,

Botszje, nee niet helemaal, het is Bótszjé.
Kan je, naar het schijnt, prijzen mee winnen...

Ja en eentje van plastic die van ijzer die schijnen niet zo best te zijn.

Frans

succes

Ha die Loet,

Succes met de operatie.

Ik laat je wel winnen als je terug bent op het veld. Aan mij gaat dat niet liggen.

Groeten,

Hans Knippels

Hey Loet,

je mag nu ook al die gasten, die (nu nog) hoger gooien dan jij, voor je laten slingeren. Staat volgens mij iets over in het reglement :-)

Sterkte met de operatie en succes met revalideren!!!

Greetz,
Jurgen

Hey Loet,

je mag nu ook al die gasten, die (nu nog) hoger gooien dan jij, voor je laten slingeren. Staat volgens mij iets over in het reglement :-)

Sterkte met de operatie en succes met revalideren!!!

Greetz,
Jurgen

Jurgen,

Klopt, ik had al aangeboden om voor hem te gooien maar dat wilde hij niet.

Bas

Admiraal Nelson : links of rechts ?

Loet dank je voor de uitleg. De verontruste mensen zijn nu opgelucht en de opgeluchte mensen zijn nu verontrust.

Sterkte met de operatie!!

Bas

Bas kan dus meer dan vliegen ! Nou beste Loet, zoals ze bij ons in de Jordaan zouden zeggen : ik wens jou Hals und Beinbruch !
Hopelijk is jouw heupchirurg beter als Admiraal Neslon, die vooraleer aan één van zijn vele zeeslagen te beginnen zich telkens opnieuw enkele minuten afzonderde in zijn kajuit. Eén van zijn officieren ontdekte zijn geheim : een klein kistje met daarin een papier waarop stond "port = left and starboard = right. :p

Back