gevraagd : de romp van een revell VIIc

Heeft iemand nog de linker en rechter romp van de revell VIIc (het
oorspronkelijke model ?
(model niet afgemaakt, model staat in de weg, nooit aan begonnen,
zoontje erop uitgekeken etc etc)

die wil ik graag overnemen.
de vorm moet nog intakt zijn, verdere beschadigingen als krassen en
dergelijke zijn geen probleem.

graag een PB als je iets voor me hebt, bij voorkeur omgeving den haag

Ronald,

ik heb helaas niks voor je in huis maar volg 's effe ebay Duitsland (http;//www.ebay.de )....daar komen volledige kits toch regelmatig voor 'n prikkie voorbij zetten. Voordeel van ebay Duitsland is toch wel de GIGANTISCHE hoeveelheid modelbouw-zooi die daar wordt aangeboden....

Jos

goeie tip, maar ik ben bang dat de verzendkosten het voordeel
snel te niet doen.

ik hoop op een noeste plastic bouwer in de omgeving, haal ik
't zaakje zelf wel op.

Ronald reken eens wat het je kost als je bv 100 km heen rijdt om wat op te halen.
De benzine is ook niet gratis.
En mijn ervaring is dat de porto van spullen uit Duitsland een stuk goedkoper is dan in Nederland wat versturen.
Een dieplader van ong 1.2 meter van Wedico verpakt en al voor € 12,00 thuis bezorgt.
Kun je vaak niet voor rijden.

Hein

maar ik hou ebay.de wel in de gaten hoor.

ik zoek alleen slechts een afgedankt model.
ik zaag het namelijk toch in stukken...

Ronald,

Op marktplaats staat er eentje uit Rijswijk. Zoek maar eens op :1:72 U-Boot VII-C.

Dit is een waargetrouw model van de U-Boot type VII-C van Revel.
Doos is geopend maar wel kompleet. Er is niets aan gebouwd, alleen gekeken naar de passing van de romp.

Misschien is het wat voor je!

Groetjes:

Mathijs

Hallo Ronald,

De verzend kosten vallen wel mee op ebay.de,heb wel eens een complete boot over laten komen en die was ook nog verzekerd meer dan de boot koste.(had gehoopt dat de chauffeur het pakje kwijt raakte helaas :lol: :lol: )

verzend kosten lagen rond 50,- moest uit de buurt van oosterrijk komen en voor dat geld kan ik niet daar naar toe rijden laat staan terug.

en dit geen om een complete boot.

Back