gevraagd detailfoto's Ultimate (indoormodel FB models)

Is er iemand die detail foto's van het uitneembaar landingsgestel ; Wielcovers; onderkant en bovenkant romp; plaatsing motorhuis etc op dit forum kan plaatsen?

misschien dat iemand ook nog tips over dit toestel heeft??..... Laat maar komen.....

FB models is op internet naar mijn weten niet meer te bereiken dus dan maar zo daarnaast vind ik de beschrijving die er was bijgeleverd rammelen op sommige stukken ......

als je het landingsgestel van 0.8 verenstaal hebt (ik wel) doe je daar 2mm houd aan bijde kanten dat hij zit ingepakt zegmaar
dan neem je een triplexplaatje van 0.8mm ofzzo en dan doe je daar met vuurenhoutenlatjes een uitsparing maken dat de wielen er stroef ingaan

naa een tijdje zij het balsa gaa indeuken dan grijge een uitvaklbaare langdingsgestel (had ik in markelo)
suc6 als ik een foto kan vinde krijg je die

bedankt Raymon,

Ik heb het landingsgestel maar volgens de tekening gemaakt maar ik vindt het zelf maar een beetje fragile.....

Wat je website betreft zie ik geen enkel plaatje (staat alleen maar een kruisje).

Weet iemand of FB-models nog uberhaupt bestaat ??? Misschien dat iemand een site van hem weet??

Back