Gevraagd ervaringe met Kontronik Fun 480-33 4,2 of 5,2:1

• Topicstarter Topicstarter johanb
  • Startdatum Startdatum
J

johanb

Guest
Beste modelbouwers,
Wie heeft 1 van deze motoren in bezit en kan er iets over vertellen hoe ze bevallen en welke het best geschikt is als:

De kist in kwestie circa 1500 gram is (dit is inclusief RC 2400 accupack 7cellen en ontvanger en servo's) en ik in de toekomst misschien lipo cellen wil gaan gebruiken...

En als ik nu al gewicht wil besparen met het accupack welke kan ik dan het beste gebruiken??

Wie kan er wat over vertellen!!!

Groeten Johan Berends

De zwever in kwestie 2.20 spandwijdte en circa 1500 a 1600 gram in gewicht hoeft niet verticaal omhoog helemaal niet nodig. Ik wil zo rond de 20 ampere uit het accupack trekken. Dan kan ik ook nog lipo's gebruiken en eventueel een pakketje van KAN 1050 die rond de 20A blijven steken. De lipo cellen boeken snel vooruitgang heb bij mamo-models.com al pakketjes van 7,4 en 11.1Volt gezien die rond de 100 tot 150 gram wegen en er een dikke 20 tot 26 ampere 10xC uitgetrokken kan worden. Alleen begreep ik dat een kontronic motor NIET samen gaat met een Jeti Advance regelaar dat is erg jammer.....

Dus welke vertraging zou het dan moeten worden...???? Bij een FUN 480-33 lijkt me dan redelijk of kan ik beter een ander type pakken....

Groeten Johan

Back