Gevraagd: Gebruiksaanwijzing Conrad Accu-Master AMG 450

Hallo,

Om mijn NiCad accupacks weer leven in te blazen, op een verantwoorde manier, gebruikmakend van Conrad's Accu-Master AMG 450, ben ik op zoek naar de gebruiksaanwijzing van dit apparaat.

Wie kan mij hier aan helpen, pdf zou heel fijn zijn.

met vriendelijke groet,

Paul

Foto van de Accu-Master:

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

Om mijn NiCad accupacks weer leven in te blazen, op een verantwoorde manier, gebruikmakend van Conrad's Accu-Master AMG 450, ben ik op zoek naar de gebruiksaanwijzing van dit apparaat.

Wie kan mij hier aan helpen, pdf zou heel fijn zijn.

met vriendelijke groet,

Paul

Op de conrad site zijn in de webwinkel bij de meeste producten ook de handleidingen te downloaden.

@Be-el,
Bedankt voor het meedenken, dat was ook mijn eerste poging. Echter gezien de leeftijd van het apparaat wist ik de artikelcode niet meer en bleek dit een doodlopende weg. Vandaar dus mijn vraag bij het MF.

@Richard,
Hartelijk dank voor de link, hier heb ik een gebruiksaanwijzing gevonden van de Accu-Master type C2. Deze lijkt sterk op de Accu-Master die ik heb, ofschoon die van mij ouder is en meer schakelaars heeft.

groet,

Paul

Laatst bewerkt:
Mailtje naar conrad zou misschien helpen.

Die hadden alle aanwijzingen online .

Mvg Johan

Johan,
Bedankt voor het meedenken, dat was ook mijn eerste poging. Echter gezien de leeftijd van het apparaat wist ik de artikelcode niet meer en bleek dit een doodlopende weg. Vandaar dus mijn vraag bij het MF.

mvg,

Paul

Ik heb conrad.de een mail gestuurt.

post wel als er antwoord is

Mvg Johan

Beste Paul en Johan,

Voor vragen over handleidingen van producten kunt u ons altijd bereiken via conrad.nl/service of via onze Facebook-pagina (Conrad Electronic Nederland | Facebook) of ons Twitter-account (Conrad Electronic (ConradNL) on Twitter). Het maakt niet uit of een product inmiddels niet meer leverbaar is; als de handleiding beschikbaar is, sturen we hem u graag toe.

Met vriendelijke groet,

Corine

Conrad Webcare

Back