Gevraagd: Quadcopter voor luchtfoto (nikon d90 eronder)

Inderdaad, gezien het gewicht maar ook de prijs van de camera zou ik gaan voor redundancy en voor opzeminst een hexacopter gaan of liever nog een octocopter. Naast dat (stel dat er een motor uitvalt) hij niet zomaar uit de lucht is te krijgen bied het ook een stabieler platform en sterker platform om vanaf te fotograferen. Is het voor hobby of professionele fotografie?

hey,

Het is een hobby, die mogelijkerwijs word uitgebreid naar een prof gebeuren.
Ik probeer te pijlen wat jullie zouden doen, het word een serieus grote investering.

Dus een hexa of een octo is de beste keuze. Waarschijnlijk zal er wel eerst een gopro onder
komen. Maar wat is stabieler?

Frank

hey,

Het is een hobby, die mogelijkerwijs word uitgebreid naar een prof gebeuren.
Ik probeer te pijlen wat jullie zouden doen, het word een serieus grote investering.

Dus een hexa of een octo is de beste keuze. Waarschijnlijk zal er wel eerst een gopro onder
komen. Maar wat is stabieler?

Frank
hoe meer props hoe stabieler in principe.

als je "erin wilt groeien" en vanuit niets (onderdelen en kunnen) begint, is het misschien slim om met een quad te beginnen en hier een gopro onder te hangen als je het vliegen een beetje in de vingers hebt.
dan kan je later de boel uitbreiden met 4 extra motoren en zo langzaam groeien richting een octo die je perfect kunt besturen en waar je een dikke camera onder durft te hangen.

Back