gevraagt lukt mij niet

Nou ben ik overgestapt van tornado naar modeltechnic brandstof gx 10.
Nu krijg ik mij hele auto niet afgesteld kan iemand me daar me helpen??
Ik woon in de buurt van hoorn zou leuk zijn als je van het weekend nog. Langs kan komen mvg
Wat mij betreft is het k*t benzine maarja of onkunde

Foute brandstof..........

Gewoon terug naar Tornada 16% en de Modeltechprut gebruiken om de bbq of vuurkorf mee aan te steken.

10% nitro, 20% olie, breng maar terug die hap, gaat niet werken. Dynaglo is de enige goede van hun.

dit is gewoon vragen om problemen en die krijg je dus ook.

hoop voor jou dat je de sproeiers niet te ver verdraaid hebt

Pure onzin, ik heb jarenlang met modeltechnics gereden.
Als je een beetje een motor kunt afstellen is dat geen probleem.
Tornado is wel iets feller, maar voor recreatief gebruik is het prima.
Let wel even op welke je hebt, er zijn namelijk verschillende soorten die wat olietype en aandeel behoorlijk verschillen.

Edit: niet gezien dat je gx10 had. Je moet inderdaad Dynaglo hebben.

Ik kan best wel een motortje afstellen , maar met Modeltechnics heb ik toch echt de nodige problemen gehad..... Ook met de Dynaglo versie , waarbij uit 1 overdoos 4 verschillende kleuren brandstof (alle Dynaglo 16%) kwam zetten :shock::shock:

Die ook alle 4 verschillend bleken te wezen tijdens het rijden :nooo:

Ik hou het bij Tornado , Coolpower of Merlin :yes:

Modeltechprut blijf ik ver bij uit de buurt.

Heb er een beetje uitgehaald hoop dat iemand het wilt kopen.
Ik heb wel aan de afstel schroef gedraaid morge weer tornado 16% halen moet ik hem dan ook weer opnieuw afstellen of niet?
Mvg
Zo een *** oud vrouwtje smeerde me deze brondstof aan nooit geloven oudere vrouwtjes

K zou zeggen zet je auto neer bij t oude vrouwtje en laat m ff afstellen.

Als het lukt ben je klaar, lukt het niet beetje tornado erin, afstellen om te laten zien dat het niet je motor is en geld terug vragen voor die troep. De hobby is al duur genoeg.

Mvg
Daniel

Laatst bewerkt door een moderator:
Succesvol een motor afstellen is niet alleen afhankelijk van de brandstof he?
Is je motor nog in goede conditie? En je plug? Heb je ueberhaupt de correcte plug? Hoeveel ervaring heb je met het afstellen van een motor?
Zomaar wat punten die volgens mij zwaarder wegen dan het percentage olie en/of nitro in de brandstof.

Back