gewekte intresse

Discussie in 'Heli-Pilot's Mess' gestart door Anonymous, 19 nov 2004.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Even voorstellen: Ik heet Wim en ben van beroep zelfstandig elektronica ontwerper. Mijn zoon van 11 wilde een skywatcher kopen van zijn spaargeld en omdat ik vanaf mijn jeugd al intresse had voor heli's dacht ik dat het wel leuk was. Maar na 1 dag proberen en na lezen op dit forum heb ik hem snel terug gebracht naar de winkel.
    Nu is mijn intresse wakker geschud. en heb na veel lezen op het forum besloten om zelf iets aan te schaffen, maar wat?
    Ik denk aan een micro voor binnen te oefenen ( heb een grote ruime kamer) en ik zie door de bomen het bos nog niet. Kan iemand een winkel (in de buurt van Den Haag) aanbevelen en wat heb ik nodig om te beginnen.

    wim :)
     
  2. Willem_Jan

    Willem_Jan

    Lid geworden:
    7 apr 2004
    Berichten:
    1.249
    Locatie:
    Knesselare
    Zoek eens op Micro, beginner enzo. Dit is al vaak besproken.
     
  3. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
  4. Rhelie

    Rhelie Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 sep 2004
    Berichten:
    11.836
    Locatie:
    Nootdorp
    Er is een Quartel Modelbouw in Pijnacker, ik woon bij je in de buurt en wil je best op weg helpen.
     
  5. Raptor Rulezzz

    Raptor Rulezzz

    Lid geworden:
    2 mei 2004
    Berichten:
    2.646
    Locatie:
    Somewhere under the rainbow
    Van de wal in de sloot... wat je ook doet GA NIET naar Quartel, tenzij je graag teveel betaald....

    Gewoon goed zoeken op dit forum, er is inderdaad genoeg over gepraat (teveel eigenlijk!).

    Cya,

    Rich 8)
     
  6. Rhelie

    Rhelie Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 sep 2004
    Berichten:
    11.836
    Locatie:
    Nootdorp