gewekte intresse

Discussie in 'Heli-Pilot's Mess' gestart door Anonymous, 19 nov 2004.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Even voorstellen: Ik heet Wim en ben van beroep zelfstandig elektronica ontwerper. Mijn zoon van 11 wilde een skywatcher kopen van zijn spaargeld en omdat ik vanaf mijn jeugd al intresse had voor heli's dacht ik dat het wel leuk was. Maar na 1 dag proberen en na lezen op dit forum heb ik hem snel terug gebracht naar de winkel.
    Nu is mijn intresse wakker geschud. en heb na veel lezen op het forum besloten om zelf iets aan te schaffen, maar wat?
    Ik denk aan een micro voor binnen te oefenen ( heb een grote ruime kamer) en ik zie door de bomen het bos nog niet. Kan iemand een winkel (in de buurt van Den Haag) aanbevelen en wat heb ik nodig om te beginnen.

    wim :)
     
  2. Willem_Jan

    Willem_Jan

    Lid geworden:
    7 apr 2004
    Berichten:
    1.249
    Locatie:
    Knesselare
    Zoek eens op Micro, beginner enzo. Dit is al vaak besproken.
     
  3. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
  4. Rhelie

    Rhelie Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 sep 2004
    Berichten:
    11.836
    Locatie:
    Nootdorp
    Er is een Quartel Modelbouw in Pijnacker, ik woon bij je in de buurt en wil je best op weg helpen.
     
  5. Raptor Rulezzz

    Raptor Rulezzz

    Lid geworden:
    2 mei 2004
    Berichten:
    2.646
    Locatie:
    Somewhere under the rainbow
    Van de wal in de sloot... wat je ook doet GA NIET naar Quartel, tenzij je graag teveel betaald....

    Gewoon goed zoeken op dit forum, er is inderdaad genoeg over gepraat (teveel eigenlijk!).

    Cya,

    Rich 8)
     
  6. Rhelie

    Rhelie Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 sep 2004
    Berichten:
    11.836
    Locatie:
    Nootdorp
    Ik wil hem op weg helpen zodat hij zich geen troep laat aanpraten. Waar hij zijn spullen koopt moet hij zelf weten, daar is iedereen vrij in toch ?
     
  7. Pjotrrr

    Pjotrrr Guest

    Hi Wim,

    Heb zelf net de Hirbo XRB aangeschaft, dit is een makkelijke beginnersheli en heel geschikt voor in de huiskamer...
    Indien je deze en andere heli's wilt zien vliegen en er over van gedachten wil wisselen dan kan je even zondagavond bij indoor Hoofddorp komen kijken,

    Peter
     
  8. Skidz

    Skidz

    Lid geworden:
    6 jul 2003
    Berichten:
    2.181
    Locatie:
    Katwijk
    Hiero staat een draadje van een via Internet gekocht kistje, er staat meer info over micro's. Let op dat je een 2e generatie micro koopt, met alle opties die bij de 1e generatie los bijgekocht moesten worden. Ik vlieg zelf Piccolo, maar de Hummingbird is ook een fijne kist... Je kan rustig bij Q gaan kijken, de kits en/of onderdelen kosten inmiddels al lang niet meer veel duurder als via internet en als je je kist bij een winkel koopt krijg je ook nog eens ondersteuning op het afstellen van je kist, wat een hoop frustratie scheelt. Als je wilt kan je me PM'men, dan geef ik je wat data door van indoorvliegdagen waar jullie kunnen komen kijken...

    Groetjes,

    Ton.

    (Geen aandelen Q)[/url]
     

Deel Deze Pagina