Beste mensen,
Ik ben van plan ooit nog een hoogtemeter te gaan maken, voor modelrakketten. Dit gaat nog heel lang duren, maar de sensor heb ik waarschijnlijk al. Binnenkort leren hoe ik hem nauwkeurig uitlees.
Maar nu komt het, de mensen die al een tijdje in de rakethobby zitten weten denk ik wel wat je nu van zo'n apparaat verlangt.
Dus misschien zou je dat hier kunnen vertellen denk aan bijvoorbeeld:
* Accu, oplaadbaar/vervangbaar
* formaat
* Gewicht
* uitlezing, opvraging van de hoogte via computer/standalone of allebij
* totale tijd van meting naar vluchtgegevens, 10 minuten 5 minuten etc
* prijsklasse
* nauwkeurigheid
* ontsteking voor parachute ejectie
En ga zo maar door. Als jullie dit zouden willen vertellen wat verlang je van een apparaat. En wat de prijs betreft probeer redelijk te blijven natuurlijk. Met een hoge nauwkeurigheid, moet je ook aan de prijs denken .
Alvast bedankt.
Ik ben van plan ooit nog een hoogtemeter te gaan maken, voor modelrakketten. Dit gaat nog heel lang duren, maar de sensor heb ik waarschijnlijk al. Binnenkort leren hoe ik hem nauwkeurig uitlees.
Maar nu komt het, de mensen die al een tijdje in de rakethobby zitten weten denk ik wel wat je nu van zo'n apparaat verlangt.
Dus misschien zou je dat hier kunnen vertellen denk aan bijvoorbeeld:
* Accu, oplaadbaar/vervangbaar
* formaat
* Gewicht
* uitlezing, opvraging van de hoogte via computer/standalone of allebij
* totale tijd van meting naar vluchtgegevens, 10 minuten 5 minuten etc
* prijsklasse
* nauwkeurigheid
* ontsteking voor parachute ejectie
En ga zo maar door. Als jullie dit zouden willen vertellen wat verlang je van een apparaat. En wat de prijs betreft probeer redelijk te blijven natuurlijk. Met een hoge nauwkeurigheid, moet je ook aan de prijs denken .
Alvast bedankt.