Gewicht Savage XL?

• Topicstarter Topicstarter powertrooper
  • Startdatum Startdatum
P

powertrooper

Guest
Hallo iedereen,

Ik ben pas nieuw hier, en heb direct al een vraag voor jullie :D.
Weet iemand ongeveer het gewicht van een Savage XL, ik zou dat graag willen weten.

Alvast Bedankt!!

Grtz
Andreas

ga eerst zonder auto op de weegschaal staan, kijk hoeveel je weegt. schijf het op.
ga nu met de auto op de weegschaal staan kijk hoeveel je weegt trek beide van elkaar af.

Klaar

Waarschijnlijk bedoelt hij dat helemaal niet..
Hij wil waarschijnlijk weten of hij niet bezwijkt onder het gewicht van een savage voordat hij hem koopt.

Ik heb even gezocht, maar ik kon het niet vinden. Als ik het nog eens zie dan kom ik terug in dit topic !

Moet je wel een Savage XL bij de hand hebben, en dat heeft 'ie waarschijnlijk niet (anders hoefde hij het inderdaad ook niet te vragen)

Ja dat klopt.

Ik vraag het me gewoon af, en heb de savage xl de 20 juli: Afwachten dus!

Ik heb ook al gezocht en vond het gewicht ook niet dus daarom de vraag.

Grtz
Andreas

Hey allemaal
Ik kon nix vinden op de site van Hpi.
maar ik ga dinsdag mijn nieuwe Hpi Savage XL kopen
Groeten Dennis

lol me 3.x kilo is zeker te weinig, heb zelf een truggy die al 4+ weegt en die is zeker weten lichter. Denk dat je 4,5 tot 5 wel mag aannemen, zeker weten doe ik dit overigens ook niet ;)

Mijn savage weegt 4.9 kilo, getankt, met dirt bonz en truggy dish velgen..

XL zal rond de 6 kilo getankt zitten, banden zijn heel lomp en zwaar, en de motor is ook bijna 700 gram. is 200 gram zwaarder als normaal.. plus dat het alu iets dikker en langer is.

Conclusie, haal een XSS, die is net geen 5.

wat maakt het nou uit hoe zwaar een auto is???? de mijne weegt 10 kilo ja boeiend hoe zwaar hij is. Hoe groter hoe zwaarder he ik heb een FG baja maar ik ga er iets totaal anders bij kopen een losi micro t en die weegt maar 89 gram.

dus als je een ligte auto wil koop de losi micro t

gr.

robert

Back