Gewicht

Discussie in 'FPV (First person view)' gestart door nexxt, 18 apr 2010.

  1. nexxt

    nexxt Guest

    Ik ben momenteel een model aan het ontwerpen speciaal voor UAS/FPV en kom eigenlijk de vraag tegen bij mij, wat is het totale gewicht van de FPV electronica. Ik kom dit soort gegevens niet echt tegen ik heb nu een basis setje van immersion 5,8 ghz maar de bedoeling is dat het model twee camera's krijgt compleet met autopilot en osd en gps natuurlijk.

    Ik ben nu nieuwsgierig naar wat een gemiddels setupje weegt misschien zijner vliegers die dit weten van hun setup en dit hier willen melden.

    mvg Robert
     
  2. ramsus42

    ramsus42

    Lid geworden:
    1 jan 2003
    Berichten:
    2.752
    Locatie:
    nijmegen
    Hoi nexxt,

    Tis wat moeilijk om dit te zeggen. Dit omdat de meeste FPV'ers het e.a. al gauw aanpassen. Zo komt er een OSD bij, maar valt er een pan and tilt af, dan weer een andere camera en zo door. Mijn gewicht varieert zowat om de week.
    Niet direct antwoord op jou vraag dus. Ik hoop dat iemand zich hier meld die wat standaart spul heeft en dit even op het weegschaaltje wilt leggen.
     
  3. nexxt

    nexxt Guest

    bedankt Remy het gaat mij niet om een exact gewicht maar een streef gewicht zodat ik een berekening op het profiel los kan laten.
     

Deel Deze Pagina