GEWU licht module

hallo mede bouwers,

tijdens het surfen op het net en lezen van truck modell kwam ik regelmatig elektronica van GEWU tegen.

ik heb me er een klein beetje in verdiept. in de verslagen heb ik niet trug kunnen vinden of de set ook met stick-bewegingen is aan te sturen zoals de MFU.
ik kan een klein beetje duits maar met mijn kunnen heb ik het niet kunnen vinden.

mijn vraag is: weet iemand of de aansturing alleen met modules werkt? of is het ook mogelijk met stick bewegingen zoals bij de MFU?

de set lijkt me wel interessant omdat hij met Infra Rood is uit te breiden.
een vergelijking met BV. servonaut wat de prijs betreft heb ik nog niet gemaakt. wellicht is het verschil zodanig klein dat servonaut wel een voorkeur krijgt op heden.

alvast bedankt voor de info.

Laatst bewerkt:
hallo mede bouwers,

tijdens het surfen op het net en lezen van truck modell kwam ik regelmatig elektronica van GEWU tegen.

ik heb me er een klein beetje in verdiept. in de verslagen kan ik nix vinden over de aansturing van deze sets.

mijn vraag is: weet iemand of de aansturing met modules werkt? of is het ook mogelijk met stick bewegingen?

de set lijkt me wel interessant omdat hij met Infra Rood is uit te breiden.
een vergelijking met BV. servonaut wat de prijs betreft heb ik nog niet gemaakt. wellicht is het verschil zodanig klein dat servonaut wel een voorkeur krijgt op heden.

alvast bedankt voor de info.

In welk klein beetje heb jij je verdiept dan :sleepy:...alleen de naam ;)

Hoi Jordi,

Ik heb spullen van deze figuur in mijn MB truck zitten. Wat wil je precies weten. Ik kan eventueel de handleidingen scannen voor je. Ik hoor wel van je.

ik heb me er in die zin in verdiept dat het uitbreidbaar is met onderdelen. de aansturing KAN plaats vinden met modules van o.a. robbe. (info in eerste post is dus niet helemaal correct. is aangepast.) ik wil dus weten of het ook met stickbewegingen aan te sturen is.

mijn duits is niet dusdanig dat ik dat op heb kunnen maken uit de pagina's van gewu zelf
@ ghossie: dus echt liggen :sleeping: heb ik nou ook weer niet ;).

@ ton: dat jij spullen van hen hebt wist ik niet. werkt het een beetje naar behoren?
hoe stuur jij de set aan? met de robbe-module? of met stick bewegingen?

zo is mijn vraag iets duidelijker hoop ik?:rolleyes:

Hoi Jordi,

Ik stuur alles aan via een 3 polig schakelaartje op mijn zender. Ik heb van Gewu een schakalmodule en dat werkt prima.

Back