Gezamenlijke bestelling "Dutch 17th Century Ship Models in Paper"

Het nieuwste boek van Ab Hoving kan vooruitbesteld worden op de Amerikaanse website seawatchbooks.com (zie https://seawatchbooks.com/products/dutch-17th-century-ship-models-in-paper). Het is een prachtig boek en ik wil het graag bestellen. Misschien zijn er andere geïnteresseerden, dan kunnen we de verzendkosten (~35 dollar) delen. Ik zal dan als de boeken aangekomen zijn deze weer aan jullie doorsturen. Je krijgt dan een betaalverzoek voor het boek + de verzendkosten gedeeld door het aantal kopers + de verzendkosten binnen Nederland. Op dit moment wordt er 10% korting gegeven op de prijs van het boek zelf.

Als je mee wil doen, laat het deze week even weten via een privébericht.

Screenshot from 2024-10-14 09-43-18.png

Het zijn inderdaad allemaal dure boeken helaas... Voor zover ik weet wordt het inderdaad niet in Nederland uitgegeven. Het zou voor ons ook leuk zijn als het als e-book beschikbaar was, op zich hoef je niet per se een papieren versie te hebben bij het bouwen, en dan zou je de tekeningen zelf kunnen printen. Maar weet ook niet of zoiets in de planning zit.

Jammer dat het best behoorlijk aan de prijs is. Temeer omdat zijn gebruikte technieken interesant zijn. Ik zou het daarom dan ook niet denigrerend een boekje noemen.

Ik heb je een leuk gegeven:)
Ik geef gewoon mijn mening over het in mijn ogen interesante boek. Je legt al mijn woorden op een schaaltje Stephan. Dat zegt iets over jezelf.
Volgens mij bemoei ik me niet met je en weet ik veel met wie je in een PM zit

Laatst bewerkt:
Beste @Hans Groenenberg en @Stephan Kertész Laten we de sfeer wel goed houden. Ik waardeer jullie persoonlijk allebei om je bijdragen hier, maar het is duidelijk dat er tussen jullie geen goed gesprek om gang komt. Ook waardeer ik deze plek op het Internet en zou het zonde vinden als het hier steeds zo onprettig wordt om te zijn. Mijn voorstel, en ik hoop dat jullie daarmee kunnen leven, is simpelweg niet op elkaars berichten te reageren, hoe aanstootgevend die in jullie beleving ook zijn. Ik heb veel ervaring op Twitter, en heb wel gemerkt dat dat daar ook erg goed werkt. Negeer de berichten of personen waar je moeite mee hebt of steeds weer over valt, dan is het leven echt een stuk aangenamer.

Back