Gevraagd Gezocht; 2x de rastering gashendel voor een Futaba F14

De zender wordt nieuw geleverd met twee ratels, lijkt me eenvoudig zelf te maken met de ratel uit de Attack als voorbeeld.

Groeten, Jan.

Maar Jan, ik heb ze niet nieuw gekocht :D Dus vandaar de vraag. Het lijkt dat die getoonde dingen wel passen maar liever vraag ik het even hier. Koop ze liever, weinig zin om ze zelf te maken,. Daar ben ik eerlijk in ;)

Ik zag je bericht, dank voor de tip. Daar had ik ze gezien maar twijfelde omdat er nergens een nummer te vinden is. Maar ik bestel er gewoon 2, aan dat tientje totaal ga ik niet stuk ;)

Ik zag je bericht, dank voor de tip. Daar had ik ze gezien maar twijfelde omdat er nergens een nummer te vinden is. Maar ik bestel er gewoon 2, aan dat tientje totaal ga ik niet stuk ;)

Je kunt Quartel ook even bellen.
Waarschijnlijk weten ze wel of het past in de F14.

Grt,

Arnoud.

20250209_123041.jpg
20250209_123508.jpg

Bovenstaande zit er bij mij in een F14 die ik een keer bij een kringloopwinkel vond met het rateltje erin. Of het een originele is of niet weet ik niet maar hij past precies. De met de schuifmaat opgemeten maten zijn in millimeters.

Dank je! Het lijkt wel heel veel op die van Quartel ofwel die met nummer QF1545 die ik ook vind op een Ebay en zo :cool: Ik ga het gewone durven en bestel er 2. Tientje er aan wagen overleef ik wel.

Nogmaals dank voor je moeite, zeer gewaardeerd!

Back