ik wilde een jaartje geleden beginnen met de raketmodelbouw.
Toch maar vanaf gezien omdat er veel regels aan zaten verbonden, en omdat ik met een vrij klein budget had. 40 euro per maand waarvan 25 per maand weggingen naar mijn rijbewijs.
Maar nu werk ik bij de supermarkt en verdien ik meer.
Dus na veel gelezen te hebben zag ik dat je niet op eigen houtje mag lanceren maar in de vereniging, omdat alle verenigingen te ver hiervandaan lagen en mijn ouders niet willen rijden..... zit ik nu dus te dubben of ik gewoon moet beginnen en het bij een boer te doen die ik ken.
Maar na een paar aanvaringen te hebben gehad met politie voor onder andere vuurwerk. Wil ik het toch zo legaal mogelijk houden en daarom een vereniging ingaan.
Dus ja als je niet naar lanceerdagen kan komen omdat je dan 200-300 km ff geschat te moeten rijden en dus eigenlijk niks met de vereniging te maken hebt is een lidmaatschap ook niks waard denk ik zo.
Of zit ik nu zo ver ervanaf?
PS. Ik weet dat motoren niet onder vuurwerk regelingen vallen en dat je tot N mag vliegen dacht ik zo.
Maar daar ga ik mij nog lang niet mee bezig houden.
Toch best een vage regeling dacht ik zo, maar ik denk dat hier verandering in gaat komen omdat er nu een EU regeling komt voor vuurwerk.... Gunstig toch
Dat zien we dan wel!
Toch nog bedankt voor de moeite om mij te helpen en mijn posts door te nemen!