Gezocht: adres voor 2D CNC carbon freeswerk

Discussie in 'CNC' gestart door MWW1977, 16 apr 2014.

  1. MWW1977

    MWW1977

    Lid geworden:
    25 jul 2012
    Berichten:
    22
    Locatie:
    Arnhem
    Hallo allemaal,

    voor mijn Phantom quadcopter ben ik bezig met een landingsgestel en bevestigingsplaat voor de FPV zender. Nu wil ik deze graag in carbon fiber laten uitvoeren. Ik heb reeds bij conrad.nl een plaatje (150x350x1.5mm) carbon fiber besteld om het zelf te gaan maken, maar ik begrijp dat het geen prettig werk is om dat met de hand te vormen (zagen en vijlen/schuren).

    Dus nu ben ik opzoek naar een bedrijf (in Nederland) waar ik dat plaatje heen kan sturen (of brengen indien in de buurt van Arnhem/Nijmegen) zodat ze dat middels een CNC freesmachine mij de benodigde onderdelen uit dat plaatje kunnen frezen.

    Kan iemand hier mij hieraan helpen?
    Ik heb de google-O-matic reeds gebruikt, maar ik kan niets bruikbaars vinden wanneer ik woorden als "carbon fiber cnc maatwerk" of "carbon fiber cnc" in geef.

    Met vriendelijke groeten,
    Mike Wellink
     
  2. MarkyB

    MarkyB

    Lid geworden:
    30 aug 2009
    Berichten:
    399
    Locatie:
    Online
    rc-addict.nl al gemaild?
     
  3. MWW1977

    MWW1977

    Lid geworden:
    25 jul 2012
    Berichten:
    22
    Locatie:
    Arnhem
    Hoi Mark,

    heb ze vanmorgen al gebeld zelfs. :D
    Maar hoop dat er in de buurt van Arnhem ook een bedrijf zit dat is handiger voor mij nl. En aan de reactie van de persoon aan de telefoon maakte ik op dat ze liever het eigen carbon fiber gebruikte ipv een plaatje door de klant aangeleverd. :( Maar dat kan natuurlijk ook een mis opvatting van mijn kant zijn!

    Maar zijn er nog meer adresjes voor dit soort werk?
     
  4. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Hier zitten de nodige MBF suggesties tussen Mike
    Zoekterm(en), binnen titel: freeswerk OR frezen OR fresen OR frezer OR freser


    Forumtipje voor dit soort vragen:
    Het kan handig zijn om je woonplaats of regio in je profiel - MBF op te geven, dan kan iedereen dat altijd links onder je gebruikersnaam zien. Daarmee kunnen leden je verwijzen naar evenementen, winkels, clubs, personen, handel, locaties en drinkgelagen in jouw omgeving. En wie weet, misschien woont er wel een behulpzame ervaren MBF'er bij jou om de hoek, of iemand die jij kunt helpen.
     
  5. michel pet

    michel pet

    Lid geworden:
    8 dec 2004
    Berichten:
    3.845
    Locatie:
    bovenkarspel
  6. michel pet

    michel pet

    Lid geworden:
    8 dec 2004
    Berichten:
    3.845
    Locatie:
    bovenkarspel
  7. eric_laermans

    eric_laermans PH-SAM

    Lid geworden:
    19 aug 2005
    Berichten:
    3.994
    Locatie:
    Zwolle region
    Pas op met carbon gecombineerd met een quadcopter in verband met de ontvangst van je ontvanger. Die kan af en toe wel 's volledig weg zijn.
     
  8. robo

    robo

    Lid geworden:
    14 dec 2004
    Berichten:
    202
    Locatie:
    Alphen aan den Rijn
  9. Anko

    Anko

    Lid geworden:
    25 feb 2008
    Berichten:
    4.996
    Locatie:
    Hoorn (NH)
    TS is niet meer zoekende.. tenminstem hij ging t zelf wel uitzagen na het niet opsturen van de tekening...:confused:
     
  10. michel pet

    michel pet

    Lid geworden:
    8 dec 2004
    Berichten:
    3.845
    Locatie:
    bovenkarspel
    ze hebben geen id hoe veel werk en tijd er in gaat zitten vermoet ik zo maar.
    het ont werp omzetten naar cam bestand en dan nog het frees werk opspannen en doen.
     

Deel Deze Pagina