*Gezocht* bouwbeschrijving Poison

Discussie in 'Tekeningen' gestart door MarcelB, 5 jun 2019.

  1. MarcelB

    MarcelB

    Lid geworden:
    9 sep 2002
    Berichten:
    385
    Locatie:
    Eelde
    In het kort de gehele historie van deze zoekactie.

    Jaren terug deden wij met een wissellende groep een bezoekje aan de Intermodellbau in Dortmund.
    Met verlanglijstjes en goed gevulde portemonnee was het altij een super gezellig dag en met lege portemonnee de kofferbak vol moe en voldaan naar huis.
    De link/relatie met de Poison is dat ik meerdere malen met de Poison bouwdoos bij Hoellein in handen heb gestaan.

    Vele jaren later (en de jaarlijkse uitjes naar Dortmund doen we niet meer) was de wens er nog steeds om een Poison te bouwen.
    En dat is ook probleemloos gelukt met dank aan forum leden die via via de tekening met mij wilden delen.
    Nu weer een aantal jaren later na een periode van minimaal vliegen (opgroeiende kinderen en andere prioriteiten) weer wat meer tijd voor de hobby en vlieg nog steeds graag met de Poison.

    Dus tja, waarom dan 'gezocht' … omdat de fijne vliegeigenschappen niet onopgemerkt zijn en er diverse mensen zijn die ook een Poison willen bouwen zou ik graag de set compleet willen maken incl beschrijving.

    De tekening heb ik dus (ook digitaal) maar nu nog als referentie tijdens de bouw en ook om relatief eenvoudig een materiaal bestelling te doen zoek ik de beschrijving van de Poison

    Alvast bedankt namens alle toekomstige Poison bouwers :)
     

Deel Deze Pagina