Gezocht bouwdozen porsche

Hoi,

Een kennis van mij, zijn zoontje (11 jaar) heeft een ongeneeslijke aandoening waardoor hij reeds 80% van zijn zicht heeft verloren. Hij is een grote fan van Porsche.
Echter kan hij zelf geen modellen bouwen, wat hij toch graag zou willen doen.
Zijn vader probeert bouwdozen te kopen (financieel moeilijk, meer dan 5 jaar ongewenst werkloos).

Daarom doe ik deze oproep zonder hun weten, of het mogelijk is dat er mensen zijn die een bouwdoos van Porsche aan hen gratis wilt geven, zodat zijn vader deze kan bouwen en ervoor kan zorgen dat hij ongeveer een lengte van 3 m kan opvullen met Porsche modellen schaal 1:24 (Ik heb er reeds een paar zelf gekocht). Het zou een grote verrassing zijn voor zijn plechtige communie.

Alvast bedankt,
Tom

Hi , Tom,

Tja ..... vervelend verhaal voor zo,n jong,helaas kan ik je niet verder helpen , by the way welkom op het forum,

Ed

Hoi Tom,
Ik vind dit ook erg.
Zelf ben ik een grote fan van Ferrari modellen en weet ik hoe leuk je het vind als er een nieuw model te koop is.

Daarom wil ik 2 bouwdozen doneren.
Bouwdoos 1: Porsche 934 RSR Turbo van Heller (nr. 80714) en Bouwdoos 2: (een oude doos, nooit to gekomen om te bouwen) Porsche 944 Cabrio van Italeri (nr. 655)

Ook geef ik u een paar doosjes verf van Humbrol mee.

Kun je mij laten weten naar waar ik deze moet sturen?

Groetjes,

Anke

Hoi Tom,
Ik vind dit ook erg.
Zelf ben ik een grote fan van Ferrari modellen en weet ik hoe leuk je het vind als er een nieuw model te koop is.

Daarom wil ik 2 bouwdozen doneren.
Bouwdoos 1: Porsche 934 RSR Turbo van Heller (nr. 80714) en Bouwdoos 2: (een oude doos, nooit to gekomen om te bouwen) Porsche 944 Cabrio van Italeri (nr. 655)

Ook geef ik u een paar doosjes verf van Humbrol mee.

Kun je mij laten weten naar waar ik deze moet sturen?

Groetjes,

Anke
Alvast bedankt Anke.

Ik ga je nog alle gegevens bezorgen van waar de bouwdozen mogen geleverd worden.

Back