Eduardos 1 jun 2015 #1 Wie o wie heeft er voor mij een bouwtekening van de Robbe Charter 3183? Of weet waar ik die kan krijgen/kopen/downloaden. Ik zou diegene erg dankbaar zijn! Eduard
Wie o wie heeft er voor mij een bouwtekening van de Robbe Charter 3183? Of weet waar ik die kan krijgen/kopen/downloaden. Ik zou diegene erg dankbaar zijn! Eduard
hmeijdam 1 jun 2015 #2 Volgens mij heb je de hik, want ik zie je vraag hier 3 keer staan op het forum.
HansB 7 nov 2021 #3 Eduardos zei: Wie o wie heeft er voor mij een bouwtekening van de Robbe Charter 3183? Of weet waar ik die kan krijgen/kopen/downloaden. Ik zou diegene erg dankbaar zijn! Eduard Klik om te vergroten... onder google ingeven " outerzone " !
Eduardos zei: Wie o wie heeft er voor mij een bouwtekening van de Robbe Charter 3183? Of weet waar ik die kan krijgen/kopen/downloaden. Ik zou diegene erg dankbaar zijn! Eduard Klik om te vergroten... onder google ingeven " outerzone " !
brutus Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan PH-SAM 24 nov 2021 #5 Ik denk dat Eduardos OF allang een tekening heeft, OF allang iets anders gebouwd heeft...