Gezocht....bouwtekening

• Topicstarter Topicstarter Guest
  • Startdatum Startdatum
G

Guest

Guest
Hi,

Wie heeft voor mij een link(s) naar bouwtekeningen voor een monohull micro/mini electro speedboat(en) ?
Geen *plastic*, maar van balsa/triplex enz.

Bedankt, Rob

Hi Wart,

Van deze link heb ik het roundnose'je gebouwd en ben nu de hydromite aan het bouwen.
Het gaat mij om een monohull, alle tekeningen zijn tunnelhulls op deze site.

Evengoed bedankt, Rob

Stom....stom....stom....gewoon overheen gekeken ;o(
Echt spectaculair is hij niet he ????
Moet ik dan toch een tupperwaredoos kopen ????

CU, Rob

mijzelf lijkt het crackerboxje wel leuk, vrij gemakkelijk te bouwen en er hoeft niet een al te dure aandrijving in! (bv speed 480 oid..)
Het is dat ik nu zelf met een brushless projectje bezig ben maar anders... :wink:
Crackerboxje heeft gewoon hele duidelijke tekeningen, de rigger van Geens (staat ook op de site) schijnt ook erg goed te lopen, heb er zelf ook een gebouwd maar was "iets" te zwaar uitgevallen dus daarmee gestopt, mischien ooit eens overnieuw bouwen van dun triplex/balsa

Groeten

Wart

De HydroMite is bijna klaar....nog even wachten op de motor (Orion 2x11 / 40.000 omw/min)....maar daarna wil ik weer verder bouwen.
Het bouwen is leuker dan het varen, tenzij het knetterhard gaat ;o)
De rigger is al eens gebouwd, simpel maar vaarde leuk.
Ik zoek nu dus een soort King Cobra oid.
De vorm (razend snel) strekt me wel van dit bootje.

CU, Rob

hou je ons op de hoogte ben ook van plan om eerdaags de hydro myte
te bouwen.

alvast bedankt Gerjan

Had self ook de tekeningen gedownload, maar ben der nog niet uit of ik hem daadwerkelijk ook ga bouwen. Dit aangezien ik van iemand anders ook een erg leuke tekinging had gekregen van een oude run about.
ben in ieder geval benieuwd hoe die er uit komt te zien dus hou ons op de hoogte.

De foto's kan ik pas ergens in december online zetten.....mijn abonnement bij mijn provider loopt op 1 nov af.
Ik ben wel een tweede hydromite aan het bouwen....de eerste was niet op schaal uitgeprint waardoor ik in de knoop kom met de servo, ontvanger enz.
Heb wel kleinere alvast besteld zodat dit bootje, wat overigens heel mooi is qua vorm, toch nog kan gaan varen.
Tevens heb ik nog een tekening die iets te groot is.....hydromite is op deze tekening 53 cm ipv 41 cm.
Misschien iets voor de liefhebber van grotere bootjes ?

CU, Rob

ik ben bezig met een kleine productie run van een Koolstof bootje. origineel bedoeld voor een COX motortje. Maar ikdenk dat bij met 4 cellen sneller vaart

Back