gezocht carbon latjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
weet er iemand, waar ik de carbon latjes kan kopen ? voor de schocky nl met de maten 3 mm X 1 mm, of 3 mm X0,8 mm.
niet zelf uitsnijden, of een rond buisje halveren. enkel waar kan ik ze kopen

Meen ze ooit bij Hobby-in in het krantje gezien te hebben.

Waarom niet zelf halveren? De bolle voorlijst schijnt beter te vliegen dan een onaeroynamisch plat vlak.

Clublid heeft een gat in een blok hout geboord en daar een mesje in geklemt. 3 mm stok erdoorheenduwen en je hebt twee mooie halve delen.

Wes is inderdaad de enige plek "in de buurt" waar het te koop is...
Joost zijn tip is echter prima, een ronde voorlijst bij een plat profiel vliegt inderdaa beter,

Peter

hewel forumsers, als het op niet kletsen opaankomt , weten jullie geen antwoord he, antwoorden van ik denk hier, of daar dat zijn geen antwoorden he ! recht voor de raap, en geen flauwe kul verkopen , dat is mijn antwoord. 3 maanden tijd heb ik niet he

tja je mag het ook lekker zelf uitzoeken als je wil hoor, helemaal geen probleem.

de aangeboden site heeft alles wat je zoekt, wat wil je nog meer ?

Inderdaad tamelijk onbeschoft, ik geef toch duidelijk aan dat dit niet in Nederland te krijgen is en dat Wes-technik de dichtsbijzijnde leverancier is..
Ze leveren altijd netjes binnen een week!

U kunt me ombeschoft vinden, antwoorden van ik moei me ermij niet meer , dat vind ik ZWAK, zoek het ZELF uit , dat is praat tegen de vaak, als ge het maar weet , WILT GE HET WETEN WAAR :
WWW.MAMO - MODELS.COM
1/ carbon flachstab 3 X 0,50X 1000 mm 2,4 gr 2,50 euro
2/ 3 X 0,80X 1000 mm 3,8 gr 3,20 euro
Dit zijn antwoorden, lekker zelfgezocht , want IK HEB TIJD, maar niet om te zeuren, dus jongens , niet meer zagen he

Mis ik iets? Ik heb het 10x nagelezen, maar er is niks mis met de berichten.... Erg gefrustreerd maar goed hij heeft de tijd dus .... :fist:

Beetje moeite met vrienden maken?

Als "meneer" simendewulf zich niet meer op dit forum laat zien, zal ik er geen traan om laten. :nooo:
In ieder geval hoeft hij er zo niet op te rekenen dat er ooit hulp van mijn kant zal komen. :evil:

meneer had mij al gePBed dat ie het "allemaal zelf al wel lekker uitgezocht had."

dus hoeft ie geen hulp meer.

namens MIJ toch iedereen bedankt voor het meedenken :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back