Hallo Allemaal,
Ik heb kort geleden voor een leuke prijs een tweedehands TA03RS (PIAA Porsche) kunnen kopen
.
De auto heeft niet of nauwelijks gereden aangezien de onderkant weinig tot geen beschadigingen heeft.
Ik ben al in het bezit van een TA03F-Pro en wil de TA03RS ombouwen naar een TA03R.
Dit omdat de wielbasis van de TA03RS 23,7 mm is, en de meeste gangbare body's een wielbasis van 25,5 mm hebben.
Ik ben wel even naar een Toyota Corolla of Porsche GT2 body aan het zoeken geweest, maar deze zijn erg schaars en dus duur.
Vandaar dat ik de TA03RS om wil bouwen naar een TA03R.
De onderdelen zijn bijna allemaal onderweg, echter kan ik de
TAMIYA TA03 E-PART met nr:50717 nergens in het ZWART vinden.
Wie kan me helpen?
Ik ben dus opzoek naar de Tamiya E-Part met bestelnummer 50717 in het ZWART.
Heb je iets liggen, mail me dan even.
Verder sta ik open voor tips om van de TA03R een goede driftwagen te maken. Weet verder iemand nog een winkel (e-bay) waar ze zwarte onderdelen voor de TA03 verkopen?
Welke upgrades zijn een must voor een driftwagen?
Al vast bedankt.
Grt,
Dennis
Foto Tamiya TA03RS;
Ik heb kort geleden voor een leuke prijs een tweedehands TA03RS (PIAA Porsche) kunnen kopen

De auto heeft niet of nauwelijks gereden aangezien de onderkant weinig tot geen beschadigingen heeft.
Ik ben al in het bezit van een TA03F-Pro en wil de TA03RS ombouwen naar een TA03R.
Dit omdat de wielbasis van de TA03RS 23,7 mm is, en de meeste gangbare body's een wielbasis van 25,5 mm hebben.
Ik ben wel even naar een Toyota Corolla of Porsche GT2 body aan het zoeken geweest, maar deze zijn erg schaars en dus duur.
Vandaar dat ik de TA03RS om wil bouwen naar een TA03R.
De onderdelen zijn bijna allemaal onderweg, echter kan ik de
TAMIYA TA03 E-PART met nr:50717 nergens in het ZWART vinden.
Wie kan me helpen?
Ik ben dus opzoek naar de Tamiya E-Part met bestelnummer 50717 in het ZWART.
Heb je iets liggen, mail me dan even.
Verder sta ik open voor tips om van de TA03R een goede driftwagen te maken. Weet verder iemand nog een winkel (e-bay) waar ze zwarte onderdelen voor de TA03 verkopen?
Welke upgrades zijn een must voor een driftwagen?
Al vast bedankt.
Grt,
Dennis
Foto Tamiya TA03RS;