gezocht een tamiya truck chassis

fabi zei:
Hallo Mike
ze zijn regelmatig op E-bay Duitsland te verkrijgen
als ook alle onderdelen.

dat kan ook maar ik heb geen paypal dus en ik mag zelf niks uit het buitenland halen
of er moet iemand anders voor mij een uit het buitenland halen

mvg mike

Ik kan je de tip geven om te kijken naar mensen met goede feadback's.

zoals 99,9 % zijn goed ( zoveel mogelijk uiteraard ).
Zoals Seilers-Modellbau... die is betrouwbaar / goed en snel.

En soms niet eens zo gek duur.
Als je het daar koopt ben je 99% zeker dat het goed gaat.
Geld overmaken doe je via internetbankieren met zijn Iban en BIC-code..
Verzenden gewoon onder verzekerd verzenden laten doen ( chassis kost denk ik 17 euro bij hem en verzekerd verzenden iets van 9 euro.

Pakket verzekerd is 17 euro.

oke bedankt

ik had er bijna een hier in nl(van iemand hier op het forum) maar die meneer pb´t me niet meer

ik probeer het someteen nog een keer

mvg mike

De meneer heeft je net weer een bericht terug gestuurd, en is wel degelijk bereid om het naar je toe te sturen. :D

Anton

Hoi,
ik begrijp niet waarom je paypal niet mag gebruiken! Het is echt super simpel, je hebt alleen een credit card nodig en het mail adres van de verkoper en klaar is kees.
Ik heb mijn Scania uit Hong-Kong ook betaald met paypal en het was snel en easy.

Philippe

Misschien is die credit card het probleem.
Gezien zijn leeftijd mag hij er geen of doen de banken zeer moeilijk. En misschien willen/kunnen zijn ouders er geen aan vragen. :?

Dat probleem komt mijn helaas bekent voor :cry:

Paksap zei:
Misschien is die credit card het probleem.
Gezien zijn leeftijd mag hij er geen of doen de banken zeer moeilijk. En misschien willen/kunnen zijn ouders er geen aan vragen. :?

Dat probleem komt mijn helaas bekent voor :cry:

Voor alles is een oplossing;ikzelf heb gewoon die van m'n zwager gebruikt :lol: (had die maar niet met m'n zus moeten trouwen :thumbsup: )

mzzl,

Jan

philippe6 zei:
Hoi,
ik begrijp niet waarom je paypal niet mag gebruiken! Het is echt super simpel, je hebt alleen een credit card nodig en het mail adres van de verkoper en klaar is kees.
Ik heb mijn Scania uit Hong-Kong ook betaald met paypal en het was snel en easy.

Philippe

je leest t verkeerd, hij heeft geen paypall (ook geen credit card) en mag niks uit t buitenland bestellen

@mike hou je me wel op de hoogte hoe t allemaal gaat worden???

Back