Gezocht: Eindhoven-Zeilers!

• Topicstarter Topicstarter Snill
  • Startdatum Startdatum

Welke plas gaan we varen?

• Plassen rondom Eckart

Votes: 0 0,0%
  • Hanevoet

• Ijzeren man

• Total voters
    230
S

Snill

Guest
Eindhovense Zeilers

Zoals sommige van jullie al gelezen hebben in de zeillocatie topic zijn er veel eindhovense zeilers onder ons, graag willen we een keer met ze alle gaan zeilen en daarom vraag ik iedereen die in of rondom eindhoven zeilt en intresse heeft om met een groep te gaan zeilen zich hier wilt melden ect. met mogelijke zeillocatie.(Fijne wind/Grootte plas/Diep/Ondiep) Noem maar op. Ik zal hier een lijst bijhouden met mensen en zeillocaties.
Er is wel een mogelijk probleempje: Kristallen wel zo handig als we allemaal op verschillende kristallen(freq dus) zitten vandaar dat het ook handig is om je nr kristal te noemen en in welke frequentie(meeste 40mhz neem ik aan).
Zeilers:
1. Snill - Sea Dolphin 40mhz AM Kanaal 85
2. Pendelaar - US1M 40mhz FM Kanaal 83
3. John - 40mhz Kanaal 52
4. GJ - 27mhz Kanaal 6
5. ErikJan - 29mhz(stoute jongen :P)
Zeillocaties
1. Plassen rondom winkelcentrum Eckart in Eindhoven, wind verschilt erg, genoeg ruimte en enkele begroeing.
2. Karpendoonse plassen bij Eindhoven, wind verschilt redelijk, veel begroeing, ondiep.
3. Hanevoet.
4. Ijzeren man in geldrop.

Groetjes,

Snill & Pendelaar

Check de poll ff om te kijken waar we het liefsts willen.

Ik heb kanaal 6 op 27 mHz. Ik kwam er laatst achter dat al mn andere sets alleen in vliegtuigen gebruikt mogen worden (35mHz) alhoewel dat in het centrum van Eindhoven eigenlijk niet al te veel kan uitmaken.

Ik denk dat de karpendonk een prima optie is. Mooie omgeving en redelijk dicht op het water parkeren en een prima tentje voor de lunch.

Ik zeil nu op de volstrekt illegale 29Mhz band :oops:
Maar heb alle legale 27Mhz kristallen :P , en kan eventueel ook Spektrum monteren.
Gezien de reakties moet ik mijn MM maar snel weer in orde te maken.

Mijn voorkeur is natuurlijk de Hanevoetplas, want daar kijk ik op uit, maar Karpendonk is natuurlijk een uitstekende optie, goed bereikbaar en zeer geschikt als je publiciteit wil maken.

ErikJan zei:
Mijn voorkeur is natuurlijk de Hanevoetplas, want daar kijk ik op uit, maar Karpendonk is natuurlijk een uitstekende optie, goed bereikbaar en zeer geschikt als je publiciteit wil maken.

Hanevoets is hier practisch om de hoek. Ook mooi. Mij maakt het allemaal niks uit: ik ben reuzemobiel. Gewoon snel wat zien af te spreken anders komt het er nooit van.

Wat een reacties in een korte tijd. Geweldig.

Snill met een Sea Dolphin 40mhz AM kanaal 85
Pendelaar met een eigenbouw US one meter (US1M) 40 mhz FM kanaal 83

Zo te zien hebben we geen problemen met de kanalen onderling dus de eerste hobbel is al genomen.

Probleem is wel om iedereen bij elkaar te krijgen, gaat wat moeilijk via het internet.

Voorstel: datum prikken om bij elkaar te komen, OOK ALS HET GEEN ZEILWEER IS, om elkaar te leren kennen en diverse informatie uit te wisselen.

Plaats: Karpendonkse plassen, in een later stadium kunnen we dan nog altijd eens gaan varen op de Hanevoet.
Zondag 3 of 10 september 14.00 uur.
Meeting point: ?

Ik zie dat we allemaal, met uitzondering van Snill (neefje), in dezelfde leeftijdscategorie zitten dus dat kan ook een voordeel zijn op diverse vlakken.

We zien de reacties wel komen..........

Snill: topic titel veranderen in: Gezocht: zeilers Eindhoven en omstreken.

Pendelaar

Pendelaar zei:
Wat een reacties in een korte tijd. Geweldig.
Plaats: Karpendonkse plassen, in een later stadium kunnen we dan nog altijd eens gaan varen op de Hanevoet.
Zondag 3 of 10 september 14.00 uur.
Meeting point: ?
Ik heb geen voorkeur voor de datum. De beste plek om samen te komen lijkt mij gewoon aan de sumatralaan, en dan vanuit de insulindelaan uit gezien net voorbij de karpendonkse hoeve. Daar grenst er een flink stuk gras aan de karpendonkse plas en dichterbij kun je met de auto niet komen.

Voor de hardcore gps'er: N 51deg 27,337' - E 5deg 29.946' :lol:

Fijn zoveel reacties te horen heb het ffkes druk gehad met school eerste dagen ik zal nu de topic updaten.
Graag zou ik horen of jullie kunnen op 3e of 10e of beide in september rond een uur of twee.

Groetjes,

Snill
Bram

Ik heb in de poll wel op de karpendonk gestemd maar dat is alleen maar omdat ik dat een mooi stuk water in een mooie omgeving vind waar je ook nog eens met de auto dichtbij kan komen.

Nou ben ik nogal mobiel en als er iemand bv helemaal vu Geldrop moet komen met de Saphir op de fiets dan is het zonder meer duidelijk dat we in Geldrop moeten gaan varen. Het clubje zeilers hier is klein genoeg om met individuen zwaar rekening te houden.

GJ_ zei:
Ik heb in de poll wel op de karpendonk gestemd maar dat is alleen maar omdat ik dat een mooi stuk water in een mooie omgeving vind waar je ook nog eens met de auto dichtbij kan komen.

Nou ben ik nogal mobiel en als er iemand bv helemaal vu Geldrop moet komen met de Saphir op de fiets dan is het zonder meer duidelijk dat we in Geldrop moeten gaan varen. Het clubje zeilers hier is klein genoeg om met individuen zwaar rekening te houden.

Ik ben het helemaal eens met GJ_.
Mocht blijken dat er iemand inmobiel is dan zullen we daar rekening mee moeten houden.
Dan kunnen we nog altijd uitwijken naar een water dicht in de buurt van die persoon.

Ons streven is gewoon om eens bij elkaar te komen en dan eens kijken of je daar een vervolg aan kunnen geven.
Waar dit plaats gaat vinden is mij om het even, Karpendonk staat nu op 1 en 3 of 10 september staat nog steeds ter discussie.

GJ_ zei:

Hierin heb je zeker gelijk maar is er dan iemand uit geldrop die inmobiel is of is dit gewoon een voorbeeld?
Verder zie ik trouwens de adnere nog niet reageren -.-

Groetjes,

Snill

john33 is met vakantie (zie andere topic)
Alleen ErikJan moet nog reageren. Die zal wel niet aan zn computer vastgegroeid zitten.

Verder lijkt het mij het beste om e.e.a. zo snel mogelijk te regelen. Hoe langer je er mee wacht hoe groter de kans dat het niks wordt. Ik ben dus voor de 3de.

nou redelijk vastgegroeid, maar af en toe weet ik los van de computer te komen.
3 sept rijd ik de laatste Kyosho cup race in Apeldoorn, en 10 sept de mountainbike marathon in Eersel, daarom leek me een reactie zinloos.
Daarna kan ik meestal wel, voorkeur voor de zaterdag ivm RC races op zondag.

Beste allemaal,

We zouden ook wat af kunnen spreken op zaterdag 2 of 9 september.
3 en 10 waren ook maar gewoon een voorstel.

Persoonlijk kan ik op zaterdag 2 en 9 september en op beide zondagen die daarna komen.

Gaarne reageren zodat er garen op de klos komt..............

Pendelaar

Standby voor zaterdag.

Ik ben mogelijk de ochtend weg tot 13:00 ivm met zweefvliegen.

OK.
Ik ga er zijn.
Voor de herkenbaarheid: ik kom met een nieuwe zwarte Chrysler Voyager of een oude groenige Chevrolet Corsica.

Jammer dat ErikJan en John33 niet kunnen maar dan doen we het met zijn 3en.

Snill zei:
Jammer dat ErikJan en John33 niet kunnen maar dan doen we het met zijn 3en.

Voor zover ik begrepen heb kan ErikJan niet op de zondagen.
Of hij wel kan op komende zaterdag heb ik nog niet vernomen.

BTW: als je aanstaande zaterdag om 13.45 uur klaar staat dan kom ik je ophalen. Zijn we om 14.00 uur bij de Karpendonkse plassen.
Of het echt zeilweer zal worden ....???????????

Pendelaar

Back