Gezocht ervaren (3d) Heli Drone vliegers

• Topicstarter Topicstarter Droidworx1
  • Startdatum Startdatum
D

Droidworx1

Guest
Hallo Allemaal,

Het bedrijf Paul Raats Photography & Film, is op zoek naar mensen die het leuk vinden om te vliegen met bijv een Octocopter, en verantwoord maar zeer gedegen weten om te gaan met professionele drones.
We werken in opdracht voor een groep van uiteenlopende klanten voor het maken van hoge kwaliteit video's en foto's vanuit de lucht. Het bedrijf is groeiende en we willen onze kleine poel van vliegers uitbreiden.

Ben je hierin geïnteresseerd, heb je echt genoeg ervaring (voorkeur heli 3d vliegen), ben je relatief makkelijk inzetbaar, en woonachtig in een straal van maximaal 50 KM van Eindhoven ?,
stuur dan een email aan paulraats@mac.com. Geef in het kort weer wat je ervaring is, waarom het je aanspreekt en of je op zeer korte termijn een gesprek wilt indien we met je verder willen gaan. Meld ook zeker je telefoonnummer.

Wellicht tot ziens, later deze week,

MVG,

Paul Raats
PRP & Press Agency

Geachte, ik zou u aanraden om aan een vd moderators dit te verplaatsen naar het topic "gevraagd" aangezien dit een vraag betreft en niet info over een modelvliegclub

Jammergenoeg ben ik zelf geen helivlieger, lijkt me erg gaaf om te doen namelijk!

? 3D ? Met een drone?! Weetudanwelwat3Dis?

Affijn, jij zoekt 3D vliegers; kijk eens op 3DHELIFREAKZ

Zulke gasten vallen in slaap bij een droontje..

Paul vroeg iemand die 3D kan vliegen omdat deze personen meester zijn in reactie snelheid voor in het geval zijn peperdure machine om één of andere reden richting de grond gaat.

Er staat volgens mij ook nergens dat hij er 3D mee wil vliegen maar dus eigenlijk alleen fotografie en film ermee wilt doen.

Deze plaats is trouwens als bezet :p

Denk eerder dat als je zo iets zo strak mogelijk wilt laten filmen je eerder op zoek kan naar een ras echte schaal vlieger dan een 3D piloot. Zou zelfs ook nog een goede F3C'er beter zijn als een goede 3D'er.

Back